تاد هاوارد از اعلام تاریخ عرضه Elder Scrolls 6 و Fallout 5 خودداری می‌کند

تاد هاوارد از اعلام تاریخ عرضه Elder Scrolls 6 و Fallout 5 خودداری می‌کند

تاد هاوارد به‌روزرسانی جدیدی در مورد بازی‌های مختلفی که در حال حاضر در استودیوی بازی‌سازی Bethesda در حال توسعه هستند، ارائه کرده است.

<!–

–>

کارگردان بازی قبلا چندین بار اعلام کرده بود که The Elder Scrolls 6 عنوان بعدی در دست ساخت بتسدا و پس از آن Fallout 5 خواهد بود.

در طی مصاحبه‌ای با IGN، از او پرسیده شد که آیا هنوز هم همینطور است یا اینکه موفقیت سریال تلویزیونی فال‌اوت می‌تواند منجر به تغییر برنامه‌ها شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfieldبررسی بازی Starfield

تاد هاوارد پاسخ داد:

من از اعلام تاریخ برای هر چیزی اجتناب می‌کنم. متوجه شده‌ام که نباید زود اعلام کرد. بنابراین واضح است که در حال حاضر تمرکز ما روی توسعه Elder Scrolls 6 است، اما بدان معنا نیست که برای چیزهای دیگر برنامه‌ریزی نمی‌کنیم.

هنوز در حال انجام کارهای زیادی هستیم، واضح است که روی Fallout 76 نیز کار می‌کنیم. افراد زیادی وارد آن بازی می‌شوند و به نوعی آن را دوباره کشف می‌کنند و از وضعیت بازی بسیار خوشحال هستند.

او افزود:

به‌طور شگفت‌انگیزی، یک آخرالزمانی بسیار بسیار خوب است و ما در حال انجام کارهای زیادی برای Starfield نیز هستیم. بنابراین به‌روزرسانی‌های بسیار خوبی داریم که به زودی برای آن بازی اعلام می‌شود.

تاد هاواردتاد هاوارد

Bethesda اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد تقریبا هر شش هفته یک بار ویژگی‌ها و اصلاحات جدید قابل توجهی را برای Starfield ارائه کند. این شرکت به تازگی اعلام کرد که سریال تلویزیونی Fallout برای فصل دوم بازخواهد گشت.

فصل دوم در منطقه جدیدی جریان خواهد داشت و همچنین حضور موجودات Deathclaw نیز تایید شده است. پس از وقوع یک جنگ هسته‌ای جهانی در سال ۲۰۷۷، این سریال به ۲۱۹ سال بعد از آن می‌رود و داستان لوسی را در شهر لس آنجلس دنبال می‌کند، کسی که تمام زندگی خود را در یک Vault در اعماق زمین گذرانده و اکنون برای اولین بار مجبور به بیرون آمدن از آن می‌شود.

هیاهوی پیرامون این سریال به افزایش چشمگیر فروش بازی‌های Fallout کمک کرده است، به طوری که هفته گذشته چهار عنوان در لیست ۱۰ بازی پرفروش اروپا قرار گرفتند.


مطلب پیشنهادی:۲۳ نکته که باید قبل از شروع استارفیلد بدانیداین موارد را حتما به خاطر بسپارید تا تجربه بهتری داشته باشید
۲۳ نکته که باید قبل از شروع استارفیلد بدانید۲۳ نکته که باید قبل از شروع استارفیلد بدانید


چه بلایی سر درایو کلاب اومد؟

در Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتودر Star Wars Outlaws توانایی بازی کردن Sabacc خواهید داشت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.