بهترین لپ تاپ های Core i3 بازار [دی ۱۴۰۲]

i3 laptops 659a5d29df73096be8d62a44

اگر قصد دارید هزینه‌ای کم‌تر از ۱۵ میلیون برای خرید لپ‌تاپ درنظر بگیرید و درعین حال اولویت شما این است که دستگاهی با جدیدترین پردازنده خریداری کنید تا از مزایای به‌روزبودن سخت‌افزار بهره‌مند شوید، پیشنهاد ما خرید لپ‌‌تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8 خواهد بود.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad Slim 3 پردازنده نسل ۱۳ اینتل ۱۳۰۵U دارد که در بنچمارک GeekBench v6 ازنظر عملکرد تک‌هسته‌ای ۶ درصد و در عملکرد چندهسته‌ای ۲۷ درصد از Core i3 1215U ضعیف‌تر ظاهر می‌شود؛ اما در بهره‌وری انرژی عملکرد آن شبیه به Core i3 1315U است و از مدل نسل دوازدهمی بهتر عمل می‌کند.

لنوو IdeaPad Slim 3 پردازنده گرافیکی یکپارچه با پردازنده اینتل UHD Graphics دارد و به رم ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR5 مجهز شده است که در کنار فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی SSD PCIe 4.0 سرعت خوبی را ارائه می‌دهد.

نمایشگر لنوو IdeaPad 3 Slim 3 با اندازه ۱۵٫۶ اینچ وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ را ارائه می‌کند و روشنایی پنل TN آن به ۲۵۰ نیت می‌رسد. یکی از مزیت‌های خرید لپ‌تاپ به‌روز وجود درگاه USB Type-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ است که ممکن است برای بسیاری از کاربران اقواکننده باشد. درگاه HDMI و دو درگاه USB 3.0 از دیگر امکانات اتصال این لپ‌تاپ به‌حساب می‌آیند.

جمع‌بندی

بهترین لپ‌تاپ با پردازنده Core i3 همان‌طور که از مشخصات فنی می‌توان دریافت، مناسب کارهای معمولی مانند کار با نرم‌افزارهای مجموعه آفیس در حد معمولی و وب‌گردی است و می‌توان به این دسته از لپ‌تاپ‌ها به‌عنوان بهترین لپ تاپ های دانشجویی و دانش آموزی در سطح پایه‌ نگاه کرد.

اگر بودجه محدودی برای خرید لپ‌تاپ در نظر دارید و می‌خواهید قدرت پردازشی بیشتری دراختیار داشته باشید، بهتر است نیم‌نگاهی به راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم و استوک داشته باشید، شاید فرصت خرید لپ‌تاپ قدرتمندی پیش پایتان قرار بگیرد و با دانستن نکات ضروری انتخاب خوبی داشته باشید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.