بهترین سایت ها و برنامه های دانلود ریلز اینستاگرام در گوشی اندروید و آیفون

reels cover 63fda34dd35f704565bc179d

به عنوان آخرین وب‌سایت در فهرستمان سراغ savefrom.net رفته‌ایم که علاوه بر اینستاگرام، پلتفرم‌های دیگری از جمله یوتیوب، تیک‌تاک و دیلی موشن توسط آن پشتیبانی می‌شوند.

سرویس دانلود محتوای SaveFrom امکان دانلود ریلز اینستاگرام از این شبکه اجتماعی را فراهم می‌کند. این دانلودر دارای رابط کاربری واقعا ساده‌ای است که با هر مرورگر روی رایانه شخصی یا گوشی هوشمند کار می‌کند. با استفاده از آن می توانید ویدیوهای ریلز را به صورت رایگان ذخیره و تصاویر را با کیفیت بالا و بدون محدودیت از اینستاگرام دانلود کنید.

درضمن، این وب‌سایت دارای یک اپلیکیشن اندرویدی و اکستنشن مرورگر نیز است که می‌توانند در دانلود ریلز اینستاگرام بسیار کارآمد باشند.

بهترین برنامه های دانلود ریلز اینستاگرام با گوشی

حالا که با بهترین سایت‌های دانلود ریلز اینستاگرام آشنا شدیم، سراغ اپلیکیشن‌های توسعه‌یافته برای گوشی‌‌های هوشمند (اندروید و‌ iOS) می‌رویم. به کمک برنامه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند می‌توانید ریلزها را با بهترین کیفیت در دستگاه خود ذخیره کنید.

اپلیکیشن InstDown

اگر جزو کاربران فعال اینستاگرام هستید، احتمالا نیاز به دانلود عکس یا ویدئوی منتشر شده در این شبکه اجتماعی را حس کرده‌اید. برنامه InstDown در این حوزه به شما کمک خواهد کرد.

توسعه‌دهندگان InstDown اپی خلق کرده‌اند که استفاده از آن تا حد امکان آسان است و در عین حال همه ویژگی‌های مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد. می‌توانید به کمک ابزارهای موجود در آن هر محتوای منتشرشده در اینستاگرام را با کیفیت اصلی و بدون هیچ محدودیتی در دستگاه خود ذخیره کنید.

درنهایت نیز باید گفت که رابط کاربری دوستانه آن باعث می‌شود کار با InstDown بسیار آسان باشد و همه بتوانند از ابزارهای موجود در این برنامه استفاده کنند.

اپلیکیشن Video Downloader for Instagram

می‌توانید با استفاده از Video Downloader for Instagram محتواهای منتشر شده در اینستاگرام، به خصوص ریلز را دانلود کرده و در سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. توسعه‌دهندگان برنامه مذکور سعی کرده‌‌اند تمام ابزارهای مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

برای دانلود ریلز اینستاگرام، باید لینک آن را کپی کرده و در برنامه پیست کنید. پس از آن، فایل مورد نظر در قسمت دانلود قرار می گیرید و با کلیک یک دکمه بارگیری شروع می‌شود.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که Video Downloader for Instagram از دانلود محتوای مختلف پشتیبانی می‌کند که شامل عکس‌‌ها، ویدیو‌ها و همچنین استوری‌ها می‌شود.

اگر لازم است چندین عکس یا ویدیو را همزمان دانلود کنید، لازم نیست این کار را یک‌به‌یک انجام دهید. این اپ به شما اجازه دانلود چندین فایل به صورت همزمان را می‌دهد.

اپلیکیشن Video Downloader for Reels

Video Downloader for Reels اپلیکیشنی است که کار با اینستاگرام را بسیار راحت‌تر می‌کند. آیا تا به حال نیاز به دانلود محتوایی مانند عکس و فیلم از این شبکه اجتماعی داشته‌اید؟ اگر اینطور است، برنامه مذکور برای شما توسعه یافته است.

توسعه دهندگان Video Downloader for Reels برنامه‌ای عالی برای ذخیره محتوا از اینستاگرام ایجاد کرده‌اند که تمام ابزارهای لازم را دراختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از اپ معرفی شده، قادر خواهید بود از میان عکس‌ها، فیلم‌ها و استوری‌های منتشر شده در اینستاگرام، هرکدام که دوست داشتید را دانلود کنید.

اپلیکیشن InstaSaver: Video Downloader

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی موجود در فهرست که تاکنون در گوگل پلی بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده، InstaSaver: Video Downloader است که می‌توان از آن برای دانلود ریلز اینستاگرام استفاده کرد.

فرقی نمی‌کند از چه نوع محتوایی خوشتان آمده، به راحتی با InstaSaver می‌توانید عکس، ویدئو، استوری و ریلز را دانلود کنید.

اپلیکیشن Instant Save

به عنوان آخرین گزینه در فهرست، سراغ Instant Save رفته‌ایم که یکی از بهترین‌ها برای دانلود ریلزر اینستاگرام در گوشی‌های آیفون است.

کار کردن با Instant Save نیز بسیار آسان است. تنها باید لینک پست مورد نظر خود را که می‌تواند هر نوع محتوایی باشد در اپلیکیشن پیست کنید تا به صورت خودکار دانلود شروع شود. درضمن، اپ مذکور کاملا رایگان بوده و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید.

نحوه دانلود ریلز اکانت پرایوت اینستاگرام

اما اگر حسابی که قصد دانلود ریلز منتشرشده توسط آن را داریم، پرایوت باشد چه کار کنیم. آیا اصلا راهی برای دانلود ریلز اینستاگرام از حساب خصوصی وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. کمی راه دشوارتر خواهد شد اما در نهایت می‌توان به محتوای مورد نظر دست پیدا کرد. برای یادگیری شیوه دانلود ریلز اینستاگرام از حساب پرایوت مراحلی که در ادامه گفته می‌شود را گام‌به‌گام انجام دهید.

  • ابتدا باید با مرورگر خود سایت اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب خود شوید.
  • سپس بخش مربوط به دانلود محتوای منتشرشده در اکانت پرایوت اینستاگرام را در سایت indown باز کنید.
  • در اینستاگرام، ریلز مورد نظر خود را یافته و از آیکون‌ سه‌نقطه برای کپی کردن لینک استفاده کنید.
  • حال لینک کپی شده را در باکس اول پیست کرده و منتظر بمانید به صفحه جدید هدایت شوید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.