بلیزارد به دنبال چند کارگردان برای کار بر روی یک بازی معرفی نشده است

بلیزارد به دنبال چند کارگردان برای کار بر روی یک بازی معرفی نشده است

بلیزارد در حال حاضر ده‌ها کارمند را برای کار روی یک بازی معرفی نشده، استخدام می‌کند. پست‌های آزاد شامل شش نقش کارگردان، از جمله کارگردان خلاق و کارگردان روایت است.

<!–

–>

از شرح وظایف مشاغل به سختی می‌توان اطلاعات مناسبی از پروژه به دست آورد، اما به نظر می‌رسد که در مراحل اولیه به سر می‌برد.

از زمانی که مایکروسافت اکتبر گذشته اکتیویژن بلیزارد را به قیمت ۶۹ میلیارد دلار خریداری کرد، تغییرات قابل توجهی در استودیو مستقر در ایروین، کالیفرنیا در پشت World of Warcraft و Diablo رخ داده است.


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید

در ماه ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد ۱۹۰۰ کارمند خود را در Xbox، Bethesda و Activision Blizzard اخراج کند.

در کنار این خبر، تایید شد که مایک ایبارا، رئیس وقت بلیزارد و مدیر ارشد طراحی آن، آلن ادهام، استودیو را ترک می‌کنند و یک بازی سبک بقای بدون عنوان که در ژانویه ۲۰۲۲ اعلام شده بود، لغو شده است.

به گفته منابع بلومبرگ، این پروژه با الهام از بازی‌هایی مانند Minecraft و Rust با اسم رمز Odyssey، در دنیای جدیدی جریان داشت و به مدت شش سال در حال توسعه بود. ادعا شده که به بیش از ۱۰۰ نفری که روی آن کار می‌کردند، گفته شد بازی را رها می‌کنند.

بلیزاردبلیزارد

در یک ایمیل داخلی فاش شده، مت بوتی، مدیر استودیو و محتوای بازی مایکروسافت، گفت که این شرکت «بعضی از افرادی که روی آن کار می‌کنند را به یکی از چندین پروژه جدید امیدوارکننده بلیزارد در مراحل اولیه توسعه منتقل می‌کند».

به گفته هالی لانگدیل، تهیه کننده اجرایی و معاون World of Warcraft، با وجود این تغییرات، مایکروسافت «اجازه داده که بلیزارد، بلیزارد باشد».

این استودیو در حال حاضر در حال آماده شدن برای عرضه The War Within، اولین قسمت از سه نسخه اکسپنشن World of Warcraft در اواخر سال جاری است.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟یه کوییز داغ داغ
کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟


از کیلین مورفی تو فارکرای ۷ تا جزئیات PS5 Pro | ویجی‌لاگ پلاس

مد جدید بازی Overwatch 2 قابلیت همه شخصیت‌ها را تغییر می‌دهد - ویجیاتومد جدید بازی Overwatch 2 قابلیت همه شخصیت‌ها را تغییر می‌دهد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.