آخرین آپدیت بزرگ Lords of the Fallen منتشر شد

آخرین آپدیت بزرگ Lords of the Fallen منتشر شد

Lords of the Fallen در اکتبر ۲۰۲۳ با استقبال نسبتا مثبتی عرضه شد و امروز آخرین آپدیت اصلی بازی یعنی Master of Fate منتشر می‌شود.

<!–

–>

چیزهای زیادی در این به‌روزرسانی گنجانده شده، از جمله اصلاحاتی که به بازیکنان این امکان را می‌دهد بازی را (به نوعی) به یک روگ‌لایت تبدیل کنند. در حال حاضر، CI Games در حال آماده شدن برای تمرکز بر روی قسمت‌های بعدی این سری است.

همراه با Master of Fate مجموعه‌ای از محتواهای جدید به Lords of the Fallen اضافه می‌شود که به طور موثر نشان‌دهنده تکمیل نقشه راه پس از لانچ برای بازی است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازندالگوی سینمایی برای تولید بازی
۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند

بهبودهایی در بازی انجام شده، درجه سختی بالانس شده، کوئست‌لاین‌های جدید اضافه شده، زره‌ها و مجموعه‌های سلاح جدید برای باز کردن در دسترس هستند و باس‌های بهبود یافته منتظر کسانی هستند که هنوز بازی Lords of the Fallen را دنبال می‌کنند.

با معرفی پرتابه‌ها، اسپل‌ها، توانایی‌ها و ضربات جدید به Lords of the Fallen، راه‌های مبارزه بیشتر از همیشه باز می‌شود. در زیر توضیحات رسمی به‌روزرسانی Master of Fate آمده است:

Lords of the FallenLords of the Fallen

«Master of Fate» قدرت را مستقیما به دست بازیکنان می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تجربه بازی خود را به‌طور کامل شخصی‌سازی کنند. این سیستم اصلاح‌کننده می‌تواند حتی در اولین دور از بازی فعال شود.

در میان هفت تغییردهنده مختلف موجود برای بازیکنان، اسپاون تصادفی دشمن و لوت دراپ همراه با حالت Ironman وجود دارد. با فعال کردن این سه اصلاح‌کننده، به طور موثر تبدیل به یک روگ‌لایت می‌شود.

این به تنهایی می‌تواند برای ترغیب بازیکنان برای بازگشت به بازی کافی باشد. به‌روزرسانی Master of Fate هم‌اکنون در تمامی پلتفرم‌ها قابل دانلود است.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟


از کیلین مورفی تو فارکرای ۷ تا جزئیات PS5 Pro | ویجی‌لاگ پلاس

مد جدید بازی Overwatch 2 قابلیت همه شخصیت‌ها را تغییر می‌دهد - ویجیاتومد جدید بازی Overwatch 2 قابلیت همه شخصیت‌ها را تغییر می‌دهد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.