بسته های هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر ؛ بسته های رایگان اینترنت و مکالمه

بسته های هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر ارائه شدند. اولین اپراتور دیجیتال ایران بسته‌های رایگان اینترنت و مکالمه برای همه مشترکین تدارک دیده است.

بسته های هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر از تاریخ ۱۲ بهمن در دسترس قرار می‌گیرند. طبق اطلاعیه اپراتور دوم ایران، به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، بسته‌های اینترنت ویژه و مکالمه رایگان برای همه مشترکین ثابت و اعتباری در نظر گرفته شده است.

ایرانسل که عنوان اولین اپراتور دیجیتال ایران را یدک می‌کشد، همواره در مناسبت‌های مختلف فعال بوده و بسته‌های ویژه‌ای برای مشترکین تدارک می‌بیند. حال این اپراتور قرار است به مناسبت دهه فجر تا ۴۵ گیگابایت اینترنت رایگان و تا ۵۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی هدیه دهد. جزئیات طرح را در ادامه نوشته مطالعه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سه اپ موفق ایرانی: برنامه دیجی کالا برای ایفون، بله و ایرانسل من ios

بسته های هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدیه بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را به مشترکان دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است.

بسته های هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

بسته های هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

۴۵ گیگابایت اینترنت هدیه

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان دادن گوشی تلفن‌همراه، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی با اعتبار ۲۴ ساعت، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۴۵۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی روزهای دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

بسته‌ مکالمه ویژه

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص ارائه بسته‌های مناسبتی ایرانسل بویژه بسته‌های ویژه دهه فجر چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.