بسته‌الحاقی کنسل‌شده بازی GTA V روی شخصیت Trevor تمرکز داشت

خبرگزاری‌ها می‌گویند شرکت «راکستار» (Rockstar) مشغول ساخت بسته‌الحاقی برای بازی GTA V بوده که به طور ویژه روی شخصیت «ترور» (Trevor) تمرکز داشت. اما متاسفانه، فرایند ساخت این DLC به طور کامل متوقف شد. اکنون، «استیون اوگ» (Steven Ogg)، اولین اطلاعات از DLC بازی GTA V را فاش کرد.

افشاگران در سال ۲۰۲۳ اطلاعاتی تحتِ عنوانِ Agent Trever دست آوردند که به یکی از بسته‌های الحاقی بازی GTA V ارتباط داشت. علاوه بر این، «راکستار» به دنبال عرضه بسته‌های الحاقی درباره شورش «زامبی‌ها» و «بیگانگان» برای بازی Grand Theft Auto V بود. با این حال، «استیون اوگ» به‌تازگی ادعا کرده است که شرکت Rockstar بخشی از سکانس‌های «ترور» در DLC داستانی را با حضور او ضبط کرده بود.

اولین جزئیات از بسته‌الحاقی داستانی بازی GTA V؛ ترور در نقش مامور مخفی!

«استیون اوگ» درباره داستان DLC بازی GTA V گفت: «ترور قرار بود مامور مخفی باشد و با نیروهای فدرال همکاری کند. ما برخی از سکانس‌ها را مثل «حضور ترور در نقش جیمزباند» ضبط کردیم. او قرار بود در زمان انجام ماموریت خرابکاری کند؛ اما در پایان کارش را به نحو احسن به اتمام برساند. سپس این پروژه ناپدید شد؛ راکستار هرگز به سمت آن نرفت و ما خبری از آن به دست نیاوردیم».

بسته‌الحاقی بازی GTA V

تقریباً بیش از ده سال است که از انتشار بازی پرطرفدار Grand Theft Auto 5 گذشته است. شرکت Rockstar برنامه‌هایی برای ساخت و عرضه یک DLC داستانی برای این اثر داشت؛ اما در نهایت ترجیح داد وقت خود را صرف تولید محتوا برای بخش Grand Theft Auto Online کند.

بازی GTA V در سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360) و «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3) منتشر شد و سال بعد در دسترس دارندگان کنسول‌های PS4 و Xbox One قرار گرفت. گفتنی است شرکت «راکستار» چند سال پیش، بازی نام‌برده را برای کنسول‌های نسل حاضر PS5 و Xbox Series X/S پورت کرد؛ از این رو، این عنوان پرفروش و ماندگار تاکنون برای سه نسل مختلف گیمینگ عرضه شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.