برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری

اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر صمت و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، این اجلاس با محوریت نظام ارتقاء بهره‌وری در آموزش عالی (ناب)، روزهای ۴ تا ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و علاوه بر وزیر علوم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، وزیر صمت، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری، قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و تعدادی از معاونان و مدیران حوزه ستادی وزارت علوم سخنرانی خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، مباحث مختلف حوزه آموزش عالی در پنل‌های تخصصی مورد بحث و تبادل نظر مدیران و روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و فناوری کشور قرار خواهد گرفت.

همچنین محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه این اجلاس ضمن شرکت در جلسه مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و هیئت امنای دانشگاه فردوسی مشهد، از پارک علم و فناوری خراسان نیز بازدید و پروژه کارگاه ۱۲ واحدی شهید تهرانی مقدم را در این پارک افتتاح خواهد کرد.

نوشته برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.