بررسی نت باکس پرایم؛ اندروید باکس اقتصادی با انبوهی از محتوای رایگان

netbox up full 64401f39be3b5fc22acb49f2

نت‌باکس درکنار سرویس‌های یادشده، سه سرویس رایگان و کارآمد نیز دارد که در دیگر اندرویدباکس‌ها به‌خصوص نمونه‌های خارجی معمولا مشاهده نمی‌شود. شرکت سازنده این سرویس‌ها را فیلم‌لند و موزیک‌لند و چنلز (کانال) می‌نامد که در‌ادامه، کارکرد هرکدام را به‌‌اختصار می‌خوانید.

  • فیلم‌لند: آرشیوی غنی از فیلم و سریال‌های خارجی را در دلِ خود دارد که به‌طورمرتب هم به‌روز می‌شود. این سرویس رایگان است و محدودیتی نیز ندارد.
  • موزیک‌لند: آرشیوی از موسیقی در دل خود دارد؛ حتی با تغییر تنظیمات، می‌توان موسیقی آن‌ورآبی را نیز به آرشیو اضافه کرد!
  • چنلز: محتوای کانال‌های یوتیوبی مشهور در زمینه‌های مختلف را بدون نیاز به تغییر IP دراختیارتان می‌گذارد؛ از زومیت خودمان بگیرید تا ورزش ۳ و کانال‌های یوتیوب خارجی مثل MKBHD.

در دل رابط کاربری، تبی به‌ نام «ورزشی» نیز به‌چشم می‌خورد که از‌طریق آن به هایلایت یا بازپخش بازی‌های انجام‌شده و پخش زنده‌ی بازی‌های در حال برگزاری دسترسی دارید.

یکی از ویژگی‌های جالب رابط کاربری نت‌باکس، تجمیع تمام محتوای سرویس‌های مختلف در یک جا است. این یعنی به‌جای آنکه داخل اپ سرویس‌های مختلف به‌دنبال فیلم و سریال باشید، نت‌باکس در صفحه‌ی هر فیلم یا سریال، تمام سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی آن فیلم یا سریال را به‌صورت یک‌جا دراختیارتان می‌گذارد. برای مثال، فرض کنید که می‌خواهید فیلم Tetris را تماشا کنید، می‌توانید انتخاب کنید که این فیلم را در نماوا، فیلیمو، فیلم‌نت یا فیلم‌لند می‌خواهید ببینید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.