بردیا برومند قهرمان مسابقه جهانی F1 Sim Racing در پیست بلژیک شد

بردیا برومند قهرمان مسابقه جهانی F1 Sim Racing در پیست بلژیک شد

دور دوم از مسابقات جهانی شبیه‌ساز فرمول ۱ یا F1 Sim Racing World Championship هم‌اکنون در حال برگزاری است و بردیا برومند، راننده تیم فراری، اکنون شانس خوبی برای قهرمانی در این مسابقات دارد. او حتی در یکی از دورهای مسابقات موفق به کسب مقام اول شد.

<!–

–>

دور دوم این رویداد بعد از یک وقفه بیش از چهار ماهه از زمان افتتاحیه برگزار شد و طی ۲۲ تا ۲۴ فروردین شاهد برگزاری شش مسابقه جذاب بودیم. رانندگان در پیست‌های جده عربستان، ردبول رینگ اتریش، سیلورستون انگلستان اسپا-فرانکورشان بلژیک، زندوورت هلند و آمریکاس آمریکا با یکدیگر رقابت کردند. مسابقه افتتاحیه در پیست بحرین برگزار شده بود و با پیروزی توماس رونهار به اتمام رسید. در این مسابقه بردیا برومند پنجم شد و توانست ۱۱ امتیاز برای خود کسب کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ride 5موتور سواری سرد
بررسی بازی Ride 5بررسی بازی Ride 5

مسابقه دوم با پیروزی فردریک راسموسن از ردبول به پایان رسید و بردیا برومند، که می‌توانست کار خود را در جایگاه دوم به اتمام رساند، به علت آسیب دیدن خودرویش در نهایت مقام هفدهم را کسب کرد. در مسابقه سوم شاهد قهرمانی آلفی بوچر از تیم هاس و اتمام مسابقه برومند در مقام دهم بودیم. برومند در مسابقه چهارم هم چندان خوش‌اقبال نبود و با اتمام در جایگاه یازدهم، شاهد پیروزی یارنو اوپمیر از تیم مرسدس بود.

بردیا برومند قهرمان مسابقه جهانی F1 Sim Racing در پیست بلژیک شد - ویجیاتوبردیا برومند قهرمان مسابقه جهانی F1 Sim Racing در پیست بلژیک شد - ویجیاتو

اما برومند در مسابقه پنجم ورق‌ها را برگرداند و در پیست اسپا-فرانکورشان برای اولین بار از سال ۲۰۲۲ توانست جایگاه اول را کسب کند. او در دو مسابقه بعدی نیز جایگاه دوم را پشت سر راسموسن به‌دست آورد و رقابت تنگاتنگی با وی داشت. بدین ترتیب تا اینجای مسابقات، برومند یک پیروزی و دو مقام دوم به دست آورده است.

در حال حاضر فردریک راسموسن با سه پیروزی، با ۱۱۵ امتیاز در جایگاه اول جدول مسابقات قرار دارد و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. اما پس از او بردیا برومند با ۷۴ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و راسموسن را تعقیب می‌کند. با این حال او باید مراقب یارنو اوپمیر و توماس رونهار باشد که به ترتیب با ۷۱ و ۶۸ امتیاز فاصله نزدیکی با وی دارند. در ادامه می‌توانید جدول کلی مسابقات تا اینجای کار را مشاهده کنید:

  1. فردریک راسموسن – ۱۱۵ امتیاز
  2. بردیا برومند – ۷۴ امتیاز
  3. یارنو اوپمیر – ۷۱ امتیاز
  4. توماس رونهار – ۶۸ امتیاز
  5. لوکاس بلیکلی – ۵۹ امتیاز
  6. اسماعیل فحسی – ۵۳ امتیاز
  7. آلفی بوچر – ۵۰ امتیاز
  8. نیکولاس لونگت – ۴۶ امتیاز
  9. جاش ایدوو – ۳۵ امتیاز
  10. دنیل برزنی – ۳۲ امتیاز
  11. برندون لی – ۳۲ امتیاز
  12. جیک بنهام – ۲۷ امتیاز
  13. تام منلی – ۱۷ امتیاز
  14. جد نورگرو – ۱۷ امتیاز
  15. ویلسون هیوز – ۱۲ امتیاز
  16. آلوارو کرتون – ۸ امتیاز
  17. پاتریک سیپوس – ۲ امتیاز
  18. فابریزیو دونوسو – ۱ امتیاز
  19. سایمن وایگنگ – ۱ امتیاز
  20. روبن پدرنو – ۱ امتیاز
  21. اولاس اوزیلدیریم – ۰ امتیاز
  22. فیلیپ پرسنایدر – ۰ امتیاز
  23. جان ایوانز – ۰ امتیاز
  24. دنی مورنو – ۰ امتیاز

مرحله سوم مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و رانندگان در طول پنج مسابقه با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا تکلیف قهرمان نهایی را مشخص کنند. آیا برومند می‌تواند این مسابقات را با قهرمانی پشت سر بگذارد؟ نتیجه را پس از اتمام مسابقات با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


چه بلایی سر کیلزون اومد؟

شایعه: ریمیک Persona 1 و 2 نیز در دست ساخت است - ویجیاتوشایعه: ریمیک Persona 1 و 2 نیز در دست ساخت است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.