بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty را بشناسید

کاربران در این مقاله با فهرستی از بدترین اسلحه‌های سری پرطرفدار Call of Duty آشنا می‌شوند.

در طی سال‌های اخیر، کاربران نسخه‌های مختلفی از سری Call of Duty را تجربه کردند. آن‌ها فرصت انجام نسخه‌های بی‌نظیری مانند Call of Duty 4: Modern Warfare و Call of Duty 2 تا نسخه‌های عجیب و غریبی مانند Infinite Warfare و Black Ops Declassified را پیدا کردند. بخش داستانی و کمپین سری COD اغلب توانسته نظر تعدادی از طرفداران و منتقدان را جلب کند. اما شاخصه اصلی محبوبیت این سری، بخش چندنفره یا مولتی‌پلیر آن بوده است.

سری شوتر اول شخص Call of Duty مفهوم پیشرفت در بخش چندنفره را در صنعت گیمینگ معروف کرد. این مفهوم بدین معنی است که کاربران برای بازکردن بسیاری از اسلحه‌ها، ویژگی‌ها و مهارت‌های بخش چندنفره مجبور هستند ساعات زیادی از این بخش را تجربه کنند. این قابلیت منجر شد کاربران به اعتیاد قابل‌توجهی در تجربه بخش چندنفره Call of Duty مبتلا شوند. اکثر بازی‌های اول شخص شوتر (FPS) در همان ابتدا، اسلحه‌های قوی را به بازیکن ارائه می‌دهند. تقریباً کاربران شیفته استفاده از اسلحه‌های akimo model 1887 و Pre-nerf Famas در نسخه‌های MW2 و Black Ops I هستند.

البته تعدادی اسلحه هم هستند که کاربران تمایل ندارند از آن‌ها استفاده کنند. این اسلحه‌ها به نوعی حکم مرگ بازیکن را در حالت‌ Deathmatch امضا می‌کنند. این اسلحه‌ها به قدری بد و ناکارآمد هستند که برای دشمن یک موفقیت محسوب می‌شود. بنابراین، ما در این مقاله ویژه قصد داریم نگاهی به بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty بیندازیم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

لیستی از بدترین اسلحه‌های کالاف دیوتی

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_9

۱۰- اسلحه مینی‌یوزی (Mini-Uzi) در بازی Call of Duty 4: Modern Warfare

Uzi یکی از اسلحه‌هایی است که استفاده آن در اکثر بازی‌های FPS توسط کاربران رایج شده است. اما این اسلحه نسبت به MP5 و UMP، از ارزش استفاده کمتری از سوی بازیکنان برخوردار است. اسلحه Mini-Uzi بازی COD 4 شباهت قابل‌توجهی به اسلحه ناکارآمد Klobb در بازی Golden Eye 007 دارد. این اسلحه تنها مهمات خالی را می‌کند، الگوی عقب‌نشینی عجیبی دارد و میزان آسیب‌رسانی آن به دشمن بسیار کم است. این اسلحه در هنگام تیراندازی، نور ظریفی از سر لوله آن بیرون می‌زند که ناخوشایند است. اسلحه Mini-Uzi از اهمیت بالایی برای مقایسه با اسلحه Scorpion برخوردار نخواهد بود.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_8

۹- اسلحه ام۱گرند (M1 Garand) در بازی Call of Duty 1

شاید تعداد کمی از کاربران فرصت تجربه اولین بازی سری Call of Duty را پیدا کرده باشند. اسلحه M1 Garand پرکاربردترین اسلحه در دوران جنگ‌جهانی دوم به حساب می‌آید. اما این اسلحه پرکاربرد آنچنان خوب در بازی COD 1 طراحی نشده است. کاربران در صورت انجام بازی COD 1 بهتر از اسلحه Thompson در فضای نزدیک استفاده کنند. اسلحه Springfield Sniper برای تیراندازی از فضاهای دور مناسب است و اسلحه خودکار BAR هم در بعضی از جاها مهم ظاهر می‌شود. ما پیشنهاد می‌دهیم کاربران هرگز از اسلحه Garand استفاده نکنند. البته این اسلحه در COD: World At War بسیار خوب طراحی شده است.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_7

۸- اسلحه دراگانو (Dragunov) در بازی (Call of Duty: Modern Warfare (2019

اسلحه‌های اسنایپر (تک‌تیرانداز) همیشه از ابزارهای تخصصی سری Call of Duty به شمار می‌آید. اسلحه Dragunov عملکرد بی‌نظیری در COD 4 دارد اما در نسخه ریبوت، تاحدودی ناکارآمد و غیرقابل استفاده توصیف می‌شود. این اسلحه در بردهای دور از میزان آسیب‌رسانی بسیار کمتری برخوردار است. این اسلحه به طرز بدی پس می‌زند و حتی با شلیک دو گلوله، دشمنان را از پا در نمی‌آورد. اسلحه Dragunov گرچه در نشانه‌گیری به سر دشمن، خوب کار می‌کند اما دلیلی محسوب نمی‌شود که کاربر آن را به عنوان اسلحه اصلی بازی در نظر گیرد.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_6

۷- اسلحه یوزی (Uzi) در بازی Call of Duty: Black Ops

ما دوباره با یک «یوزی» دیگر در فهرست بدترین اسلحه‌های سری COD روبرو می‌شویم. متاسفانه اسلحه Uzi بازی Black Ops 1 به مراتب بدتر از نسخه COD 4 است. این اسلحه در حالی که مهمات زیادی را در خود جای می‌دهد، از ضعف‌های زیادی برخوردار است؛ مانند پس زدن زیاد، بی‌دقت و بی‌خطر برای دشمن. اگر کاربران به دنبال اسلحه‌ای برای استفاده در فاصله‌های نزدیک هستند، بهتر است از شات‌گان یا SMG بهره ببرند.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_5

۶- اسلحه ساچمه‌ای لوله کوتاه (Sawn-off Shotgun) در بازی Call of Duty: WWII

اصطلاح «افراط یا تفریط» (Famine or Feast) بهترین واژه برای توصیف کارکرد اسلحه شات‌گان در سری Call of Duty تلقی می‌شود. این اصطلاح بدین معنی است که اسلحه شات‌گان می‌تواند در یک مقطع بسیار قدرتمند و مفید ظاهر شود و در مقطع دیگری بی‌ارزش و بی‌اثر جلوه کند. قطعاً تکه‌تکه‌شدن دشمن از طریق شلیک نزدیک با شات‌گان جذاب به نظر می‌رسد. اما مدل ساچمه‌ای لوله کوتاه آن در بازی WWII اصلاً برای کاربر موثر ظاهر نمی‌شود. بارگذاری این اسلحه از سوی کاربر به قدری طول می‌کشد که گاهی منجر به مرگ او در طی بازی می‌شود. به عقیده بسیاری از کاربران، Sawn-off Shotgun به عنوان بدترین شات‌گان تاریخ سری COD به شمار می‌آید.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_4

۵- اسلحه نارنجک‌انداز China Lake در بازی Black Ops 1

اسلحه نارنجک‌انداز Noob Tube یکی از محبوب‌ترین نارنجک‌اندازهای بازی COD 4 به شمار می‌آید که می‌تواند تعداد زیادی از دشمنان را در یک نقطه متمرکز نابود کند. البته چنین چیزی برای نارنجک‌انداز China Lake صدق نمی‌کند. این اسلحه به جای نابودی دشمنان، بیشتر شما را نفرین می‌کند. این اسلحه که بر اساس یک سلاح واقعی طراحی شده است، تنها برای تکه‌تکه‌کردن جنازه دشمنان موثر واقع می‌شود. ما پیشنهاد می‌دهیم برای نابودی جمعی دشمنان، از اسلحه‌های بهتری نسبت به China Lake استفاده کنید.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_10

۴- اسلحه F2000 در بازی (COD: Modern Warfare II (2009

اسلحه F2000 از معدود اسلحه‌های سری COD است که پس از یک بار استفاده آن را کنار می‌گذارید و فراموشش می‌کنید. این اسلحه به معنای واقعی «ناامیدکننده» است. اسلحه مذکور طراحی بسیار بدی دارد، بارگذاری مهمات در آن بسیار طول می‌کشد، میزان دقت پایینی در فاصله‌های نزدیک برخوردار است و به ندرت به دشمن آسیب می‌رساند. البته اسلحه F2000 نسبت به سایر اسلحه‌های این فهرست افتضاح به نظر نمی‌رسد. اما معمولاً بازیکن برای تجربه MWII (2009) از اسلحه ACR استفاده می‌کند.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_3

۳- اسلحه MK14 در بازی Call of Duty: Advanced Warfare

اسلحه نیمه‌خودکار MK14 در ابتدا یکی از اسلحه‌های مناسب (نه بی‌نظیر) در بازی Advanced Warfare محسوب می‌شود. اما «اکتیویژن» با انتشار آپدیت‌های مختلف باعث شد چهره این اسلحه نزد کاربران خراب شود. این آپدیت‌ها کیفیت کارایی اسلحه MK14 را در بخش مولتی‌پلیر کاهش داد. ضرب‌کننده مضحک هدشات اسلحه MK14 به این معنی است که یک تیرانداز حرفه‌ای از نظر تئوری می‌تواند تعداد زیادی دشمن را با آن بکشد. اما حقیقت این است که استفاده از آن در یک مبارزه واقعی بیش از حد موقعیتی است و به همین دلیل در لیست مذکور قرار می‌گیرد. البته ما پیشنهاد می‌دهیم اسلحه MK14 را در بخش Hardcore Mode استفاده کنید؛ استفاده از اسلحه مزبور برای نابودی سریع دشمنان بسیار موثر واقع می‌شود.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty_2

۲- اسلحه SO-14 در بازی Call of Duty: Modern Warfare II (2022)

اسلحه SO-14 از سوی جامعه COD با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد. بسیاری از طرفداران از کارایی این اسلحه در فضای مجازی تعریف کرده‌اند. البته تعدادی دیگر از کاربران اسلحه SO-14 را وسیله‌ای بی‌دقت، بی‌تاثیر و ناامیدکننده خطاب کرده‌اند. بازیکنان می‌توانند با یافتن یک مکان مناسب، عمل بارگیری مهمات در اسلحه SO-14 را انجام دهند. اما در حقیقت، اسلحه نیمه‌خودکار SO-14 برای کشتن دشمن تنها به دو شلیک به سر آن نیاز دارد. بنابراین، ما هرگز این اسلحه را برای شروع بخش چندنفره به کاربران بازی MWII (2022) پیشنهاد نمی‌دهیم.

بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty _1

۱- اسلحه ماشین پیستول (Machine Pistol) در بازی COD: WWII

رتبه اول فهرست بدترین اسلحه سری COD به اسلحه کمری Machine Pistol اختصاص می‌یابد. بیشتر کاربران از عملکرد و کارایی سلاح کمری Machine Pistol صحبت می‌کنند. در حقیقت، این اسلحه به عنوان بدترین اسلحه کمری سری Call of Duty به شمار می‌آید. در این اسلحه تنها ۱۰ تیر جا می‌خورد و میزان آسیب‌رسانی آن به دشمن بسیار پایین است. این اسلحه حتی به سختی می‌تواند بدون اتصال به Extended Mags، دشمنی را از پا در بیاورد. Machine Pistol با ارفاق می‌توان به عنوان اسلحه مکمل تک‌تیرانداز در محیط فوق نزدیک در نظر گرفت.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بدترین اسلحه‌های سری Call of Duty (چه در بخش داستانی و چه در بخش چندنفره) کدام هستند؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.