ببینید؛ کنسول ریموت‌پلی PlayStation Portal آبان ماه منتشر می‌شود

سونی به تازگی اعلام کرده است که محصول جدید این شرکت یعنی پلی‌استیشن پرتابل در آبان ماه منتشر خواهد شد.

کمتر از دو هفته‌ی پیش، سونی تایید کرد که Project Q به پلی‌استیشن پرتابل لقب گرفته است. این کنسول به کاربران پلی‌استیشن این امکان را می‌دهد تا بازی‌های خود را از طریق قابلیت ریموت پلی (Remote Play) روی یک نمایشگر ۸ اینچی تجربه کنند. این نمایشگر خروجی ۱۰۸۰p و ۶۰ هرتز خواهد داشت و تمام ویژگی‌های یک دسته‌ی دوال‌سنس از جمله بازخورد لمسی و ماشه‌های تطبیقی را در خود دارد و از وای‌فای برای اتصال به پلی‌استیشن ۵ استفاده می‌کند. در حالی که سونی ادعا می‌کند که پلی‌استیشن پرتابل عمر باتری مشابهی با دسته‌ی دوال‌سنس خواهد داشت، تنها زمان نشان می‌دهد که آیا این مورد درست خواهد بود یا خیر.

پلی‌استیشن پرتابل در روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) سال جاری به صورت جهانی منتشر خواهد شد. در زمان نگارش این مطلب، کاربران پلی‌استیشن می‌توانند در صورتی که در ایالات متحده، بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند، از طریق پلی‌استیشن دایرکت این کنسول را پیش‌خرید کنند. پلی‌‌استیشن پرتابل در ایالات متحده ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. با این حال، کاربران کشورهایی مانند کانادا و ژاپن می‌توانند از ۲۹ سپتامبر (۷ مهر)، دستگاه را پیش‌خرید کنند.

پلی‌استیشن پرتابل

پلی‌استیشن پرتابل در کنار هدست جدید Pulse Elite و هدفون‌های بی‌سیم Pulse Explore عرضه می‌شود که هر دو محصول ذکر شده می‌توانند به کنسول دستی جدید و پلی‌استیشن ۵ متصل شوند. هدفون Pulse Explore با همان قیمت پلی‌استیشن پرتابل به فروش می‌رسد و هدست Pulse Elite با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. کنسول جدید پلی‌استیشن در حال حاضر با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است و مشخص نیست که از نظر تجاری چگونه عمل خواهد کرد. در واقع منحصر بودن به قابلیت ریموت پلی و نداشتن قابلیت‌های مشابه با استیم دک یا نینتندو سوییچ از جمله مواردی است که بسیاری از کاربران را با تردید مواجه کرده است. این در حالی است که افزایش قیمت پلی‌استیشن پلاس و واکنش‌های کاربران نسبت به آن، باعث شده تا صحبت حول محور این کنسول تا حدودی کمتر نیز شود.

پلی‌استیشن پرتابل ۲۴ آبان ماه منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.