با ۸ نمونه از بهترین پادکست های روانشناسی آشنا شوید

fi 4 1200x800 64722d9de3555704d4026899

برای اینکه محیط و افراد اطرافتان را بهتر درک کنید، اول باید شناخت بهتر و بیشتری از خودتان داشته باشید. زمانی‌که خودتان را بهتر بشناسید، به موفقیت می‌توانید نزدیک‌تر شوید. با استناد به دو جمله‌‌‌ی پیش، هوپوکست در‌زمینه‌ی رشد فردی ۵۸ اپیزود مفید منتشر کرده است.

این پاکست به‌منظور بهبود حالتان محتوای روانشناسی تولید و شما را در این مسیر راهنمایی می‌کند. میانگین اپیزودها ۳۰ دقیقه است که برای جلوگیری از خسنگی شما در بین صحبت‌های گوینده، تکه‌موسیقی‌های گیرایی هم پخش می‌شود.

۳. پادکست تله‌های شخصیت

اگر اهل مطالب روان‌شناسی و دنبال‌کردن مقاله‌ها و محتوای مرتبط با آن باشید، این روزها بیشتر از همیشه با واژه «طرح‌وار‌ه» برخورد کرده‌اید. طرح‌واره‌ها مثل فیلتر ذهنی به تجربیات و درک افراد از دنیای اطراف الگو و جهت می‌دهند و باعث می‌شوند تا وقایع و آدم‌ها را با معیارهایی تفسیر کنیم که به‌حتم واقعیت ندارند.

پادکست تله‌های شخصیت ازجمله پادکست‌های روان‌شناسی است که تمرکز خود را بر طرح‌وار‌‌ه‌درمانی گذاشته است.

در این پادکست‌ها ۱۸ طرح‌واره مختلف در قالب ۵ طبقه دسته‌بندی شده است. مخاطب با گوش‌دادن به هر اپیزود می‌تواند طرح‌واره‌ای که در دام آن افتاده، پیدا و برای رهایی و اصلاح وضعیت فعلی تلاش کند. نکته‌ی جالب و خلاقیتی که گوش‌دادن به تله‌های شخصیت را ساده‌تر می‌کند، گنجانده‌شدن دیالوگ‌هایی از فیلم‌ها برای درک بهتر موضوع است.

۴. پادکست رواق

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.