با ویژگی‌ های جدید گوگل اکوسیستم اندروید در سراسر دستگاه‌ها یکپارچه می‌شود

گوگل ماموریت دارد تا نحوه اتصال و کار دستگاه‌های اندرویدی با یکدیگر را بهبود ببخشد. این شرکت فناوری به دلیل نوآوری خود شناخته شده و اکنون بر روی کاربرپسندترکردن دستگاههای اندرویدی و اتصال به یکدیگر تمرکز کرده است. به‌روزرسانی‌های اخیر سرویس‌های گوگل پلی پیشرفت‌های ویژگی‌ های هیجان‌انگیز جدیدی را نشان می‌دهد که نویدبخش بهبود نحوه ارتباط دستگاه‌های اندوید و ChromeOS است.

ویژگی‌ های جدید گوگل

آخرین نسخه، ۲۴.۰۶.۱۲، سرویس بین دستگاهی به‌روزشده‌ای را معرفی می‌کند که اکنون «cross-device service» نامیده می‌شود. این سرویس دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست، سه ویژگی عملی را به همراه دارد که می‌تواند نحوه استفاده ما از دستگاه‌هایمان را تغییر دهد: انتقال تماس، اشتراک‌گذاری نقطه اتصال و اشتراک گذاری وای‌فای.

با ویژگی‌ های جدید گوگل اکوسیستم اندروید در سراسر دستگاه‌ها یکپارچه می‌شود

قابلیت انتقال تماس به شما امکان می‌دهد تا زمانی که هر دو دستگاه به یک حساب گوگل مرتبط هستند، تماس را از یک دستگاه به دستگاه دیگر بدون رهاکردن آن انتقال دهید. اشتراک‌گذاری هاتو اسپات به‌راحتی انجام می‌شود و به دستگاه اجازه می.دهد اتصال نقطه اتصال وای‌فای دیگری را کنترل کند. سپس با اشتراک‌گذاری وای‌فای اشتراک‌گذاری رمزهای عبور بین دستگاه‌ها (به غیر از اشتراک‌گذاری کد QR) آسان‌تر می‌شود و متصل‌ماندن ساده‌تر از همیشه خواهد بود.

اما گوگل در اینجا متوقف نمی‌شود. آنها همچنین روی چیزی به نام «Device Groups» کار می‌کنند. این ویژگی آینده به کاربران اجازه می‌دهد چندین دستگاه را تحت یک حساب گوگل گروه‌بندی کنند و سطوح جدیدی از تعامل بین آنها را ممکن می‌سازد. با این به‌روزرسانی‌ها، سازمان مستقر در کالیفرنیا به وضوح تلاش می‌کند تا تجربه‌ای یکپارچه‌تر برای کاربران اندروید ایجاد کند و تسلط اپل را در عرصه «اکوسیستم» به چالش بکشد. انتظار می‌رود این پیشرفت‌ها زندگی با دستگاه‌های اندروید را منسجم‌تر، کاربرپسندتر و متصل‌تر کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.