با بازی موبایلی King’s Landing قلمروی پادشاهی خودتان را بسازید

خوشبختانه پلتفرم موبایل بقدری پتانسیل داشت تا بخواد میزبان خوبی برای بازی‌های آرکید باشد. اگر سری به دنیای پلتفرم موبایل بزنید، بازی‌های باکیفیتی را می‌توانید پیدا کنید که King’s Landing یکی از آن‌هاست. این بازی که به تازگی توسط استودیوی مستقل Creauctopus منتشر شده، یکی از خوش‌ساخت‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین عناوین آرکید موبایلی است. Creauctopus یک استودیوی مستقل موبایلی است که از سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد و حالا King’s Landing یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین بازی‌های آن‌هاست.

King’s Landing یک بازی آرکید با المان‌های استراتژیک است که سعی دارد تا دنیای ساده، اما دوست داشتنی را به تصویر بکشد. موضوعی که در میان بازی‌های پیچیده امروزی؛ بسیار قابل تحسین است. King’s Landing تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و امتیاز ۴.۵ از ۵ را نیز صرفا روی گوگل پلی‌استور دریافت کرده است. این بازی انحصارا برای موبایل ساخته شده و خودش را یک بازی جذاب معرفی می‌کند که اگر طرفدار بازی‌های استراتژیک موبایلی باشید، می‌توانید انتظارات بالایی از این بازی داشته باشید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Viking Rise؛ یکی از بهترین عناوین استراتژیک موبایلیشاهکاری دیگر از سازندگان بازی Lord Mobiles
معرفی بازی Viking Rise؛ یکی از بهترین عناوین استراتژیک موبایلیمعرفی بازی Viking Rise؛ یکی از بهترین عناوین استراتژیک موبایلی

همچنین خوشبختانه در بخش داستانی؛ این بازی بازهم عملکرد واقعا خوبی دارد. هرچند که King’s Landing یک بازی مستقل و ساده است، اما داستان نسبتا خوب آن؛ سبب شده تا شما از تجربه این بازی نهایت لذت را ببرید. داستان بازی درباره شاهزاده جوانیست که به تازگی به عنوان پادشاه یک سرزمین کوچک انتخاب شده. حال شما باید به این شاهزاده جوان کمک کنید تا قلمروی خودش را گسترش دهد و سرزمین‌های پادشاهی‌اش را آباد کند و به رفاه مردم برسد.

از طرفی نیز؛ درست همانطور که گفته شد، این بازی موبایلی یک تجربه آرکید با استفاده از المان‌های استراتژیک است. شاید اصلی‌ترین دلیل جذابیت این بازی؛ این باشد که شما می‌توانید King’s Landing بدون نیاز به دسترسی به اینترنت، تجربه کنید. این بازی نحوه مدیریت و کشورداری شما را به چالش می‌کشد. گیم‌پلی ساده این بازی شاید در ابتدا چندان جذاب بنظر نرسد، اما درست مانند هربازی آرکید دیگری؛ با پیشرفت شما، بازی King’s Landing نیز به تدریج سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.