بازی Scorn در ۱۱ مهر ماه برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود

استودیو بازی‌سازی Ebb Software به طور رسمی اعلام کرد بازی ترسناک اول‌شخص Scorn در تاریخ ۳ اکتبر برای کنسول نسل نهمی «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) عرضه می‌شود. این بازی برای القای بهترین حس ترس و اضطراب از تمامی ویژگی‌های کنترلر «دوال‌سنس» (DualSense) کنسول سونی بهره می‌برد.

بازی ترسناک اول‌شخص Scorn در سال ۲۰۲۰ به طور رسمی معرفی شد و سال گذشته در دسترس دارندگان «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) قرار گرفت. گفتنی است در اوایل ماه ژوئن امسال، استودیو Ebb Software اعلام کرد بازی Scorn در پاییز سال ۲۰۲۳ برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) منتشر می‌شود.

بازی Scorn برای کنسول پلی استیشن 5

پشتیبانی نسخه پلی استیشن ۵ بازی Scorn از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس

اکنون مشخص شده انتشار این عنوان از تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر ۱۴۰۲) به تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهر ۱۴۰۲) موکول شده است. بنابراین، علاقه‌مندان قادر هستند بازی ترسناک Scorn را یازده روز زودتر از موعد روی کنسول نسل حاضر Sony تجربه کنند. بازی Scorn به دلیل طراحی بصری و محیط وهم‌آور خود توانست توجه بسیاری از بازیکنان را جلب کند. به نقل از «لجوبومیر پکلار» (Ljubomir Peklar)، کارگردان بازی، دارندگان کنسول PS5 می‌توانند بیشتر از تنش مسخ‌کننده و ترسناک بازی Scorn احساس کنند.

او تاکید کرد نسخه PS5 عنوان Scorn از قابلیت‌های کنترلر DualSense برای بالابردن میزان ظرفیت کامل گیم‌پلی اثر استفاده کرده است. این قابلیت حس غوطه‌ور شدن در محیط اتمسفریک بازی را برای کاربران کنسول بیشتر می‌کند. در بازی Scorn، بازخوردهای لمسی کنترلر بسته به صدای داخل بازی و شدت موقعیت متفاوت عمل می‌کند. ماشه‌های تطبیقی کنترلر هم استفاده از هر ابزار و اسلحه را برای بازیکنان منحصربه‌فرد می‌کند.

این ویژگی‌ها سطح وحشت بازی Scorn را به مرحله جدیدی می‌رساند و بازیکنان را به شیوه کاملاً تازه‌ای جذب می‌کند. دارندگان کنسول PS5 هم‌اکنون می‌توانند بازی Scorn را از فروشگاه پلی استیشن (PlayStation Store) پیش‌خرید نمایند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.