بازی Princess Peach: Showtime درجه سنی دریافت کرد

سازمان ESRB که معمولاً درجه بندی بازی‌های کامپیوتری را مشخص می‌کند، اخیراً درجه سنی بازی Princess Peach: Showtime را اعلام کرده است. این بازی به صورت انحصاری در سال جاری برای کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری VGChartz، بازی Princess Peach: Showtime از سازمان ESRB درجه سنی ۱۰+ (مناسب کودکان) را به طور رسمی دریافت کرد. گفتنی است این بازی به دلیل نمایش «خشونت فانتزی» (Fantasy Violence) چنین درجه سنی را کسب کرده است.

داستان و ویژگی‌های گیم پلی بازی Princess Peach: Showtime

سفر ماجراجویی Princess Peach به تئاتر Sparkle زمانی آغاز می‌شود که دار و دسته شرور Grape and Sour نمایش را می‌دزدند. شما با «استلا» (Stella)، نگهبان تئاتر شریک می‌شوید تا با کمک یک روبان قرمز بلند و قدرتمند – همراه با ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص این تراژدی را از بین ببرید. Princess Peach با توانایی شمشیربازی خود می‌خواهد دسته شرور Sour را از میان بردارد؛ همچنین او باید با کمک مهارت کارآگاهی خود، چند معمای چالش‌برانگیزی را حل نماید.

بازی Princess Peach: Showtime

بازی Princess Peach: Showtime ابتدا در ژوئن سال ۲۰۲۳ در رویداد «نینتندو دایرکت» (Nintendo Direct) به طور رسمی معرفی شد. گفتنی است بازی مذکور تنها یکی از دو نسخه فرعی جدید از سری Super Mario Bros است. شرکت Nintendo در جریان آن رویداد اعلام کرد شخصیت Princess Peach در این بازی از توانایی Transformation برخوردار است و او می‌تواند با حضور در نقش‌های مختلف، توانایی‌های ویژه‌ای را فعال کند.

بازی Princess Peach: Showtime اولین بازی مستقل از این شخصیت پس از عنوان Super Princess Peach در سال ۲۰۰۵ محسوب می‌شود. بازی Princess Peach: Showtime برای کنسول انحصاری «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) در تاریخ ۲۲ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد. شایان ذکر است قیمت این بازی حدود ۵۹.۹۹ دلار خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.