بازی Gotham Knights برای نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شد

بازی ابرقهرمانی «شوالیه‌های گاتهام» که اکتبر سال گذشته برای کنسول‌های نسل نهم و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) عرضه شد، به نظر می‌رسد به‌زودی در دسترس دارندگان کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) قرار می‌گیرد.

بازی Gotham Knights در پاییز سال گذشته برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوتر شخصی منتشر شد اما نتوانست نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کند. بسیاری از طرفداران بازی Gotham Knights را یک عنوان قابل‌قیاس با سه‌گانه تحسین‌برانگیز Batman Arkham در نظر نگرفتند. از زمان عرضه، استودیو Warner Bros Montreal تنها یک بسته‌الحاقی برای این بازی منتشر کرده و هنوز خبری از انتشار به‌روزسانی افزایش نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیست.

احتمال معرفی پورت سوییچ بازی Gotham Knights در رویداد آینده نینتندو دایرکت

با این حال، شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) قصد دارد بازی شوالیه‌های گاتهام را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کند. گفتنی است دو سازمان ESRB و رده‌بندی سنی کشور سنگاپور بازی مذکور را برای کنسول سوییچ فهرست کرده‌اند. از سوی دیگر، استودیو Warner Bros Montreal در سال گذشته ساخت نسخه‌های نسل هشتمی «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «ایکس باکس وان» (Xbox One) بازی Gotham Knights را کنسل کرد. اما به نظر می‌رسد توسعه پورت سوییچ بازی مزبور دارد به حقیقت تبدیل می‌شود.

بازی Gotham Knights برای سوییچ

در حالی که شرکت Warner Bros درگیر انتشار جهانی بازی Mortal Kombat 1 است، این امکان وجود دارد پورت سوییچ بازی Gotham Knights در رویداد آینده Nintendo Direct به طور رسمی معرفی شود. ناگفته نماند که پکیج سه‌گانه Batman Arkham در پاییز امسال برای کنسول Switch منتشر می‌شود. باید منتظر ماند و دید که سه‌گانه Batman Arkham با چه کیفیتی روی کنسول Nintendo Switch اجرا خواهد شد؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.