آموزش دریافت سفینه‌های فضایی رایگان در استارفیلد

تنوع سفینه‌های فضایی در بازی استارفیلد بسیار بالاست و در این بین چندین راه وجود دارد تا بدون خرج کردن پولی در بازی، این سفینه‌ها را رایگان به دست آورید. تنها کافی‌ است تا چندین روش مختلف را آزمایش کنید تا بتوانید خیلی راحت صاحب این سفینه‌ها شوید. در ادامه همراه ویجیاتو باشید تا باهم سراغ راه‌های مختلفی برویم که به شما اجازه می‌دهند تا سفینه‌های جدیدی را رایگان به دست آورید.

<!–

–>


سفینه Frontier

سفینه های رایگان استارفیلدسفینه های رایگان استارفیلد

این سفینه در واقع اولین سفینه رایگان شما در بازی استارفیلد محسوب می‌شود و به عنوان سفینه پایه می‌توانید تا مدت‌ها در بازی از آن استفاده و سیارات زیادی را به وسیله آن بازدید کنید، مگر اینکه نظرتان عوض شود و دلتان بخواهد یک سفینه جدید جایگزین آن کنید. در واقع شخصیتی به نام Barrett در ابتدای بازی از شما می‌خواهد با هدایت این سفینه ماموریت‌های خود را آغاز کنید. در نهایت بعد از به دست آوردن این سفینه شما از معادن Vectera خارج می‌شوید و ماجراجویی خود را ادامه خواهید داد.


تصرف سفینه‌های فضایی در فضا

آموزش دریافت سفینه‌های فضایی رایگان در استارفیلد - ویجیاتوآموزش دریافت سفینه‌های فضایی رایگان در استارفیلد - ویجیاتو

دنیای بازی استارفیلد به قدری بزرگ است که ساعت‌ها می‌توانید بی‌وقفه در آن بگردید بدون اینکه کوچک‌ترین المان تکراری سر راه شما سبز شود. در این فضای تقریبا نامحدود این امکان وجود دارد تا با سفینه‌های دیگران در فضا رو به رو شوید و خبر خوب این است که بازی به شما اجازه می‌دهد تا این سفینه‌ها را به تصرف خود درآورید. با این حرکت شما قادر هستید تا این سفینه‌ها را به صورت رایگان برای خود نگه دارید یا آن‌ها را با پول نقد عوض کنید. اما در این حین ۲ نکته اساسی وجود دارد:

  • جناح‌های دشمن مانند Crimson Fleet، Spacers، Va’ruun، The First و Ecliptic به محض رویت سفینه‌تان، به سمت شما حمله‌ور می‌شوند اما مطمئنا سفینه‌های خوبی در اختیار دارند که قطعا درگیری و تصرف‌شان گزینه باارزشی محسوب می‌شود.
  • شما ممکن است هنگام جست و جو در فضا با سفینه‌های جناح‌های بی‌طرف و مردم عادی هم رو به رو شوید. اگر احساس کردید که آن‌ها سفینه باارزشی در اختیار دارند کافیست دکمه A را نگه دارید تا بتوانید وارد صحبت با سفینه هدف شوید. در بین دیالوگ‌های ظاهر شده، باید دیالوگی را انتخاب کنید که هدف از آن تصرف سفینه مقابل باشد. بعضی از این افراد با شنیدن صحبت‌های شما به سمت شما حمله‌ور می‌شوند اما در اینجاست که با کمی تلاش می‌توانید سفینه آن‌ها را تصاحب کنید.

تصرف سفینه‌های بازی در سیارات

آموزش پیدا کردن سفینه های رایگان استارفیلدآموزش پیدا کردن سفینه های رایگان استارفیلد

علاوه بر فضا، شما می‌توانید حتی روی سیارات مختلف هم سفینه‌های رایگان به دست آورید. در حین گشت‌زنی در سیارات می‌توانید به وضوح صدای فرود آمدن سفینه‌های دیگر در بالای سرتان را بشنوید. بعد از شنیدن صدای فرود، سفینه‌ها هربار در نقطه‌ای تصادفی فرود می‌آیند (معمولا نقطه فرود آن‌ها تنها چند صد متر با شما فاصله خواهد داشت). اینجاست که شما با کمی گشت و گذار در محیط سیاره و شناسایی دشمن‌های احتمالی، می‌توانید سفینه فضایی را پیدا کنید، سوار آن شوید و آن را به راحتی تصرف کنید.


ماموریت مانتیس و سفینه آن

سفینه های استارفیلدسفینه های استارفیلد

یکی از بهترین سفینه‌های رایگان بازی، سفینه فضایی مانتیس است که از نوع Legendary بوده و به راحتی می‌توانید آن را کشف کنید. همان‌طور که در حال پیشروی در مرحله مانتیس هستید، پیغامی را دریافت می‌کنید که درباره مخفی‌گاهی پنهان صحبت می‌کند. در اینجاست که شما باید رد آن را دنبال کنید و وارد مجموعه شوید. با پیشروی در عمق این مجموعه، می‌توانید سفینه مانتیس را ببینید که به شما چشمک می‌زند اما حواستان را حسابی جمع کنید چرا که در بین راه ربات‌ها و تله‌های کشنده زیادی وجود دارد.


ماموریت Overdesign: سفینه غول‌پیکر کلاس C

استارفیلداستارفیلد

بعد از کمی پیشروی در کمپین بازی، شخصیت Walter Stroud که به نوعی حامی مالی صورت فلکی بازی به حساب می‌آید به شما درباره نقشه‌های آینده خود می‌گوید. در این حین با کارکنان صحبت کنید و تصمیماتی که نیاز است را بگیرید. در آخر این احتمال وجود دارد تا کاملا رایگان یک سفینه با کلاس C آخرین مدل را صاحب شوید.


حالت New Game Plus Mode

آموزش دریافت سفینه‌های فضایی رایگان در استارفیلد - ویجیاتوآموزش دریافت سفینه‌های فضایی رایگان در استارفیلد - ویجیاتو

خوب است بدانید که شما با تمام کردن بازی و آغاز دوباره آن در مد New Game Plus، صاحب یک سفینه رایگان می‌شوید که در بسیاری از مراحل می‌تواند شما را یاری کند. در این بین فقط حواستان باشد که شاید سفینه‌های رایگان بازی به اندازه دیگر سفینه‌ها قدرتمند نباشند ولی قطعا شما این امکان را دارید تا ماد‌ها و قابلیت‌های زیادی روی آن‌ها سوار کنید و سفینه‌های رایگان را به سفینه‌هایی درجه یک تبدیل کنید.


بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.