بازی Counter-Strike 2 را هم‌اکنون به صورت رایگان تجربه کنید!

انتظارها به پایان رسید؛ بازی «کانتر-استرایک ۲» (Counter-Strike 2) با انتشار تریلری امروز روی پلتفرم «استیم» (Steam) منتشر شد و طرفداران هم‌اکنون می‌توانند آن را به صورت رایگان تجربه کنند. در ادامه خبر همراه ما باشید.

شرکت «ولو» (Valve) در اوایل امسال با خبری غافلگیرکننده، ساخت بازی شوتر آنلاین Counter-Strike 2 را تایید کرد. این بازی پس از گذراندن تست‌های محدود آزمایشی، هم‌اکنون روی پلتفرم Steam قابل دسترسی است. شرکت Valve به همین مناسبت هم یک تریلر لانچ از بازی Counter-Strike 2 منتشر کرده است که می‌توانید آن را در پایین صفحه تماشا کنید.

سورپرایز بزرگ Valve؛ عرضه رایگان بازی Counter-Strike 2 روی استیم!

بازی Counter-Strike 2 ابتدا در ماه مارس سال ۲۰۲۳ معرفی شد. شرکت Valve اعلام کرد این بازی از موتور گرافیکی «سورس انجین ۲» (Source Engine 2) پشتیبانی می‌کند که قبلاً روی بازی‌هایی چون Dota 2 و Half-life Alyx از آن استفاده شده بود. گفتنی است Counter-Strike 2 یک دنباله جداگانه از بازی اصلی محسوب نمی‌شود بلکه شبیه به آپدیت رایگان بزرگی از بازی Counter-Strike Global Offensive خواهد بود.

بازی رایگان Counter-Strike 2

همان‌طور که قبلاً دیده بودیم، Counter-Strike یک فیس لیفت گرافیکی را به بازی شوتر اول شخص محبوب ارائه می‌دهد و در عین حال ارتقاء و طراحی مجدد را به نقشه‌های بازی اضافه می‌کند. مهم‌تر از آن، بازی Counter-Strike 2 این امکان را به بازیکنان فراهم می‌کند که در صورت خرید تصادفی کالای اشتباه، پول سلاح خود را بازپرداخت کنند. بازی Counter-Strike Global Offensive در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و با گذشت ده سال همچنان به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین محصولات پلتفرم Steam شناخته می‌شود. شرکت Valve در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت این بازی را برای همیشه به صورت رایگان در اختیار کاربران استیم قرار دهد تا میزان ماندگاری آن بیشتر از گذشته شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.