بازی های هواپیما جنگی اندروید | ۱۰ بازی برتر برای علاقه‌مندان هوانوردی

دنیای بازی‌های موبایلی بسیار وسیع‌تر از آن چیزی‌ست که بخواهیم صرفا در بازی‌های ساده‌ای خلاصه‌اش کنیم. شاید موبایل گیمینگ در ابتدای تولدش چندان جدی گرفته نمی‌شد، اما امروزه تبدیل به یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی شده که به گیمرها اجازه می‌دهد تا یک تجربه دوست داشتنی و فراموش‌نشدنی از دنیای بازی‌های ویدئویی داشته باشند. موضوعی که باعث شده تا گیمرها بتوانند تجربه‌ای خوب از دنیای بازی‌های موبایلی داشته باشند و در طول چندین سال اخیر نیز با حضور بازی‌های باکیفیت موبایلی از جمله بازی های هواپیما جنگی اندروید به تعداد این گیمرها افزوده شده.

<!–

–>

با تمام این توضیحات، اگر شما نیز طرفدار بازی‌های موبایلی هستید و به دنبال لیستی جامع از جذاب‌ترین و  بهترین بازی های هواپیما جنگی اندروید می‌گردید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا باهم سفری دوست داشتنی به دنیای هواپیماها داشته باشیم و ۱۰ مورد از بهترین بازی های هواپیمایی جنگی اندروید را به شما معرفی کنیم که می‌توانید همین‌حالا روی موبایل‌تان به سراغشان بروید.

فهرست محتوا
نمایش

Modern Warplanes: PvP Warfare


برای شروع لیست‌مان بد نیست که به سراغ یکی از باکیفیت‌ترین بازی های هواپیما جنگی اندروید یعنی Modern Warplanes: PvP Warfare برویم. این بازی یک عنوان باکیفیت و دوست داشتنی از استودیوی GDCompany است که به صورت انحصاری برای پلتفرم موبایل منتشر شده. Modern Warplanes: PvP Warfare یک بازی آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد تا به صورت PVP به سایر پلیرها رقابت کنید و دوئل‌های هوایی داشته باشید. این بازی موبایلی برخلاف بسیاری از بازی های هواپیما جنگی اندروید، در جنگ جهانی دوم روایت نمی‌شد و شما می‌توانید با هواپیماهای نظامی و جنگی مدرنی پرواز کنید.


مطلب پیشنهادی:معرفی ۴۷ تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت ۲۰۲۴نور، صدا، دوربین، اکشن!
معرفی 47 تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت 2024معرفی 47 تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت 2024

چیزی‌ که درباره بازی Modern Warplanes: PvP Warfare بسیار حائز اهمیت است، گرافیک خوب این بازی و گیم‌پلی هیجان‌انگیز آن است. حضور گیم‌مودهای متنوع در Modern Warplanes: PvP Warfare و همچنین بخش آنلاین و محتوای زیاد آن همگی دست به دست هم داده‌اند تا Modern Warplanes: PvP Warfare یک بازی دوست داشتنی در لیست واقعی ترین بازی هواپیما جنگی باشد.

Modern Warplanes: PvP WarfareModern Warplanes: PvP WarfareModern Warplanes: PvP Warfare


سازنده:GDCompany


سبک:اکشن


حجم:۱۵۳ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Wings of Heroes


اما اگر جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که دوست دارند تا تجربه‌ای کلاسیک و تاریخی از پرواز با هواپیماهای نظامی داشته باشند، باید نیم‌نگاهی به بازی Wings of Heroes داشته باشید. بازی هواپیما جنگی اندروید Wings of Heroes یک تجربه آنلاین از دنیای جنگ جهانی دوم است. جایی‌که این بازی از شما می‌خواهد تا تیم ۵ نفره خودتان را متشکل از بهترین خلبان‌ها جمع کنید و از کشورتان در مقابل سایر بازیکنان حفاظت کنید. درواقع هدف این بازی مبارزه PVP با سایر بازیکن‌هاست و هر تیمی که بیشترین را امتیاز را داشته باشد، برنده Wings of Heroes خواهد بود.

Wings of Heroes تنوع خوبی از هواپیماهای نظامی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این هواپیماها را درست همانطوری که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید. آن‌ها را ارتقا دهید و دستی به سر و روی سلاح‌هایشان بکشید. پس بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین بازی هواپیما جنگی اندروید هستید، این بازی را اصلا فراموش نکنید.

Wings of HeroesWings of HeroesWings of Heroes


سازنده:Rorots


سبک:شبیه‌ساز


حجم:۹۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Warplanes: WW2 Dogfight


باید اعتراف کرد که جنگ جهانی دوم اگرچه یکی از وحشتناک‌ترین رویدادهای بشری بود، اما فرصتی را برای بازی‌سازها فراهم ساخت تا آن‌‌ها بخواهند تا با اقتباس از دنیای این رویداد، بازی‌های باکیفیتی را بسازند. موضوعی که می‌توان آن را در دنیای بازی‌های موبایلی نیز حس کرد و Warplanes: WW2 Dogfight مصداقی عالی برای آن است. این بازی که توسط استودیوی Home Net Games منتشر شده، به شما اجازه می‌دهد تا کنترل هواپیماهای نظامی شوروی، نیروی هوایی آمریکا، انگلستان، امپراطوری ژاپن و حتی آلمان نازی را در جنگ جهانی دوم به دست بگیرید و با سایر بازیکن‌ها رقابت کنید.


مطلب پیشنهادی:چرا باید برای این فیلم اکشن دریایی هیجان زده باشید؟هایپ شدن برای Meg 2: The Trench
چرا باید برای این فیلم اکشن دریایی هیجان زده باشید؟چرا باید برای این فیلم اکشن دریایی هیجان زده باشید؟

همچنین بازی Warplanes: WW2 Dogfight بیش از ۵۰ هواپیمای مختلف تاریخی را در دل خودش جای داده است. هواپیماهایی چون Spitfire؛ جنگنده نظامی Hurricane و حتی Shturmovik که در این بازی در اختیارتان هستند و شما می‌توانید از آن‌ها برای نبردهای هوایی‌تان استفاده کنید.

Warplanes: WW2 DogfightWarplanes: WW2 DogfightWarplanes: WW2 Dogfight


سازنده:Home Net Games


سبک:اکشن


حجم:۱۳۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

WW2 Warplanes: Squad of Heroes


منتهی اگر موارد قبلی برایتان دوست داشتنی نبوده‌اند، شاید بد نباشد که به سراغ بازی WW2 Warplanes: Squad of Heroes بروید. جالب است بدانید که این بازی نه‌تنها برای موبایل، بلکه به صورت کاملا رایگان برای پلتفرم پی‌سی نیز در دسترس است و شما می‌توانید از طریق استیم به این بازی دسترسی کامل داشته باشید. WW2 Warplanes: Squad of Heroes یک بازی آنلاین است و از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند. همین موضوع به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بازی WW2 Warplanes: Squad of Heroes با دوستانتان نیز تجربه کنید.

گرافیک خوب این بازی و از همه مهم‌تر تنوع بی‌نظیر هواپیماها و جزئیات آن‌ها، جزو دلایلی هستند که سبب شده‌اند تا WW2 Warplanes: Squad of Heroes بهترین بازی هواپیما جنگی اندروید باشد و اگر طرفدار بازی‌های هوانوردی باشید، می‌توانید انتظارات بالایی از دنیای این بازی موبایلی داشته باشید.

WW2 Warplanes: Squad of HeroesWW2 Warplanes: Squad of HeroesWW2 Warplanes: Squad of Heroes


سازنده:Action Games AZ


سبک:اکشن


حجم:۱۶۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Gunship Battle: Helicopter 3D


Gunship Battle: Helicopter 3D احتمالا محبوب‌ترین بازی هواپیما جنگی اندروید باشد که سال‌هاست در میان گیمرها حضور دارد و اکثر موبایل گیمرها با این بازی آشنا هستند. Gunship Battle: Helicopter 3D یک بازی واقع‌گرایانه از دنیای هواپیماهای نظامی و هلیکوپترهای جنگنده است. عنوانی که به سبب گرافیک خوبی که دارد، لایق حضور در لیست بهترین بازی های هواپیما جنگی اندروید بود.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2الن ویک ۲ از آنچه فکر می‌کردیم بیشتر معما دارد!
راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2

Gunship Battle: Helicopter 3D یک بازی آفلاین موبایلی است و شما برای تجربه آن با دردسر چندانی رو به رو نخواهید شد. همچنین Gunship Battle: Helicopter 3D از المان‌های داستانی نیز برخوردار است که ارزش تجربه این بازی موبایلی را نسبت به سایر عناوین حاضر در این لیست، یک سر و گردن بیشتر کرده است.

Gunship Battle: Helicopter 3DGunship Battle: Helicopter 3DGunship Battle: Helicopter 3D


سازنده:JOYCITY Corp


سبک:اکشن


حجم:۱۶۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Ace Fighter


اما این پایان کار لیست بهترین بازی های هواپیما جنگی اندروید نیست. اگر به دنبال یک بازی باکیفیت هستید که تجربه‌ای واقع‌گرایانه از نبردهای هوایی و مبارزات مربوط به آن باشد، باید به سراغ بازی دوست داشتنی Ace Fighter از استودیوی Dolphin Games – Endless Entertainment بروید. استودیویی که سابقه ساخت بازی‌های خوبی را در کارنامه‌اش ثبت کرده و حالا بازی موبایلی Ace Fighter یک قدم رو به جلو برای موبایل گیمرها و این بازی‌ساز مستقل است.

Ace Fighter تنوع خوبی از جت‌های جنگنده را در اختیارتان قرار می‌دهد. جالب است بدانید که در دنیای این بازی شما می‌توانید هم از هواپیماهای کلاسیک دوره جنگ جهانی دوم استفاده کنید، و هم از جت‌های مدرن نظامی! گرافیک خوب این بازی نیز جزو دیگر دلایلی است که از Ace Fighter یکی از بهترین بازی های هواپیما جنگی اندروید را ساخته.

Ace FighterAce FighterAce Fighter


سازنده:Dolphin Games – Endless Entertainment


سبک:اکشن


حجم:۷۶ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

MetalStorm: Online


MetalStorm: Online قطعا یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های موبایلی از ژانر بازی هواپیما جنگی اندروید است که در سال ۲۰۱۱ برای اولین‌بار منتشر شد. MetalStorm: Online یک بازی خارق‌العاده از نبردهای هوایی بود که نه‌تنها برای موبایل منتشر شده بود، بلکه ورژن پی‌سی این بازی نیز دردسترس بود و این موضوع اجازه می‌داد تا یک تجربه هیجان‌انگیز از دنیای بازی‌های موبایلی داشته باشید. بازی MetalStorm: Online به صورت کاملا رایگان برای پی‌سی و موبایل دردسترس است و از قابلیت کراس‌پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند.


مطلب پیشنهادی:چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟اجرای بازی‌های کنسولی مثل اسکایریم روی موبایل!
چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟

همچنین MetalStorm: Online هر‌آن‌چیزی که باید را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. از گرافیکی خوب بگیرید، تا موسیقی‌متن و صداگذاری خارق‌العاده MetalStorm: Online که همگی سبب شده بودند تا این بازی یک تجربه بی‌نظیر روی پلتفرم موبایل باشد که اگرچه سال‌ها از انتشارش گذشته، اما هنوز هم یک بازی قابل احترام است.

MetalStorm: OnlineMetalStorm: OnlineMetalStorm: Online


سازنده:Starform


سبک:اکشن


حجم:۴۳ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Wings of Steel


باز هم یک بازی هواپیما جنگی اندروید دیگر از دوره جنگ جهانی دوم! روی صحبت ما با بازی Wings of Steel است که احتمالا بارها و بارها نامش را شنیده‌اید. یک بازی دوست داشتنی که جزو پردانلودترین بازی‌های موبایلی نیز به شمار می‌رود و توسط استودیوی Illusion Magic Studio ساخته شده و برای موبایل دردسترس است.

بازی Wings of Steel به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از هواپیماهای نظامی، با نیروهای متفقین و متحدین و مبارزه کنید. تنوع نبردهای این بازی به شدت بالاست و گاه Wings of Steel از شما می‌خواهد که نیروهای دریایی حریف را هدف قرار دهید و گاه، ماموریت مبارزه با نیروهای هوایی دشمن را صادر می‌کند.

Wings of SteelWings of SteelWings of Steel


سازنده:Illusion Magic Studio


سبک:اکشن


حجم:۹۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

War Thunder Mobile


بازی War Thunder Mobile یک بازی خوش‌ساخت برای پلتفرم موبایل و پی‌سی است که توسط استودیوی محبوب Gaijin Network Ltd ساخته شده. استودیویی که کارنامه ساخت بازی‌های باکیفیتی را ثبت کرده و در میان بازی‌هایش، War Thunder Mobile یکی از بهترین آن‌هاست. این بازی هر آن‌چیزی که گیمرها انتظار دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد. از گرافیک واقعا خوب این بازی بگیرید، تا موسیقی‌متن و جلوه‌های بصری آن!


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های اکشن کمدی هالیوودیاکشن ببین، لبخند بزن
بهترین فیلم های اکشن کمدی هالیوودیبهترین فیلم های اکشن کمدی هالیوودی

همچنین War Thunder Mobile یک بازی اکشن با المان‌ها MMO است که می‌تواند گیمرها را تا مدت‌ها سرگرم کند. این بازی از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند و همین موضوع به شما اجازه می‌دهد تا یک تجربه جذاب از دنیای War Thunder Mobile داشته باشید.

War Thunder MobileWar Thunder MobileWar Thunder Mobile


سازنده:Gaijin Network Ltd


سبک:اکشن


حجم:۱۳۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Sky Combat: War Planes Online


در نهایت اجازه دهید که لیست بهترین بازی های هواپیما جنگی اندروید را با بازی Sky Combat: War Planes Online به پایان برسانیم. این بازی دوست داشتنی دست‌پخت استودیوی بزرگ Azur Interactive Games Limited است که کیفیتی فوق‌العاده دارد. جزئیات گیم‌پلی این بازی خوب است و از همه مهم‌تر این بخش شخصی‌سازی هوایپماها در بازی Sky Combat: War Planes Online است که این بازی را دوست داشتنی می‌کند.

در نهایت باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که بازی دوست داشتنی موبایلی Sky Combat: War Planes Online یک بازی کاملا آنلاین روی پلتفرم موبایل است و شما می‌توانید در دنیای این بازی با دوستانتان مبارزه کنید و تبدیل به خلبانی شجاع شوید.

 Sky Combat: War Planes Online Sky Combat: War Planes Online Sky Combat: War Planes Online


سازنده:Azur Interactive Games Limited


سبک:اکشن


حجم:۴۱۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

جمع‌بندی


بازی‌های موبایلی تنوع بسیار زیادی دارند و ابدا نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. بنابراین از همین‌رو، ما نیز در این مقاله از ویجیاتو به سراغ بهترین بازی های هواپیما جنگی اندروید رفته‌ایم که می‌توانند از شما یک خلبان شجاع بسازند. بازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند و اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، می‌توانید انتظارات بالایی از بهترین بازی های هواپیما جنگی اندروید داشته باشید. بنابراین این شما و این ۱۰ مورد از جذاب‌ترین بازی های هواپیما جنگی اندروید!

گرافیکی‌ترین و بهترین بازی هواپیما جنگی اندروید کدام است؟

اگر گرافیک و جلوه‌های بصری برایتان مهم است؛ باید به سراغ بازی War Thunder Mobile از استودیوی Gaijin Network Ltd بروید.

کدام بازی را می‌توان در لیست بهترین بازی های هواپیما جنگی اندروید به صورت آفلاین تجربه کرد؟

Gunship Battle: Helicopter 3D یک تجربه آفلاین از دنیای بازی های هواپیما جنگی اندروید است که می‌توان بدون دردسر؛ آن را تجربه کرد.

بهترین بازی هواپیما جنگی برای بازی کردن با دوستانمان کدام است؟

MetalStorm: Online یک بازی آنلاین – مولتی‌پلتفرم است که در سال ۲۰۱۱ برای پی‌سی و موبایل منتشر شده و شما می‌توانید به لطف قابلیت‌ کراس‌پلتفرم این بازی؛ آن را با دوستانتان نیز تجربه کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.