بازی موبایلی Tales from the Borderlands؛ عنوانی ناشناخته از استودیوی تل‌تیل

Tales from the Borderlands یک بازی اپیزودیک با المان‌های اشاره و کلیک بود که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیوی تل‌تیل با الهام از دنیای فرنچایز بوردرلندز و تحت لایسنس رسمی استودیوی Gearbox Software سازنده این فرنچایز، ساخته شد. این بازی در آن زمان برای پی‌سی، کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی و درنهایت برای موبایل منتشر شد. اما در سال ۲۰۲۱ بود که نسخه نینتندو سوئیچ این بازی نیز از راه رسید.این بازی به صورت کلی، عملکرد بسیار خوبی داشت. بطوری که ایپزود اول Tales from the Borderlands، موفق شد تا به امتیاز متای ۹۰ برسد.

همانطور که گفته شد، داستان این بازی موبایلی با الهام از دنیای بازی دوست داشتنی بوردرلندز روایت می‌شد. تل‌تیل سعی کرده بود تا با اقتباس از جهان دوست داشتنی این بازی موبایلی، روایتی فوق‌العاده از دنیای این سری در کالبد یک بازی موبایلی داشته باشد. به صورت کلی در بخش داستانی، بازی Tales from the Borderlands عملکرد بسیار خوبی داشت و فورا تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های داستان محور اپیزودیک شد. این بازی ۵ اپیزود مختلف دریافت کرد که هرکدام از آن‌ها، شاهکاری وصف‌نشدنی بودند و این نشان می‌داد که Tales from the Borderlands داستانی فوق‌العاده دارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدیدبه لطف پردازنده خوب آیفون‌های سری ۱۵
بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدیدبررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدید

همچنین در بخش گیم‌پلی باید به این موضوع مجددا اشاره کرد که شما با یک بازی اشاره و کلیک رو به رو هستید که Quik Time Event‌ها و انتخاب‌های شما در دنیای این بازی تاثیرگذار هستند. اگر بازی‌های سری بوردرلندز را تجربه کرده باشید، می‌دانید که انتخاب‌ها و تصمیمات شما در دنیای این بازی چقدر مهم است و می‌تواند روند روایت اتفاقات بازی را کاملا تغییر دهند. موضوعی که خوشبختانه درباره بازی Tales from the Borderlands نیز صدق می‌کند و شما برای پیش‌برد اتفاقات و داستان این بازی موبایلی با چالش‌های بی‌شماری رو به رو خواهید بود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.