بازی موبایلی Charlotte’s Table؛ با یک عنوان پازلی برای طرفداران آشپزی چطورید؟

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های پازلی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Charlotte’s Table همراه ویجیاتو باشید.

راستش را بخواهید، بازی‌های پازل محور جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که هرگز آن‌طوری که باید دیده نمی‌شوند. این بازی‌ها اگرچه پتانسیل‌های بسیار خوبی برای ارائه دارند، اما کمتر گیمری حاضر است که این بازی‌ها را تجربه کند. متاسفانه اکثر گیمرها معتقدند که بازی‌های پازلی جذابیت چندانی ندارند و نباید به سراغشان رفت. اما در این مقاله از ویجیاتو قرار است که نگاهی به یکی از زیباترین و دوست داشتنی‌ترین بازی‌های پازلی روی پلتفرم موبایل داشته باشیم که می‌تواند دیدتان را نسبت به دنیای بازی‌های پازلی برای همیشه تغییر دهد. پس با بررسی بازی Charlotte’s Table همراه ما باشید.

<!–

–>

Charlotte’s Table یک بازی در سبک عناوین پازل – استراتژیک با تمی نقش آفرینی است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ انحصارا برای پلتفرم موبایل منتشر شد. این بازی دست‌پخت استودیوی شناخته‌شده Netmarble بود. استودیویی که سابقه درخشانی در ساخت و توسعه بازی‌های مختلف داشت و در کنار استودیوی تنسنت و NetEase، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای موبایلی محسوب می‌شود که عناوین جذابی در کارنامه‌اش دارد. بازی‌هایی چون Marvel: Future Fight، بازی Seven Knights 2 و در نهایت Lineage 2: Revolution که همگی عناوینی شاهکارند و توان رقابت با بازی‌های کنسولی را دارند.


مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفتاز حرکات نمایشی تا مسابقات دریفت
بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفتبازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفت

همچنین این بازی موبایلی موفق شد تا با نقدها و نظرات بسیار خوبی رو به رو شود. Charlotte’s Table از سوی منتقدان بسیاری ستایش شد و طولی نکشید که تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های پازل محور روی پلتفرم موبایل شد. این بازی موفق شد تا بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود شود و روی کاغذ بقدری پتانسیل داشت که بخواهد گیمرها راضی نگه دارد. از طرفی نیز، استودیوی سابقه خوب استودیوی Netmarble در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی نیز، جزو دیگر دلایلی بودند که این بازی را دوست داشتنی می‌کردند.

معمولا بازی‌های پازلی داستانی ندارند که روایت کنند. اما این موضوع ابدا درباره بازی Charlotte’s Table صدق نمی‌کند. زیراکه در این بازی شما می‌توانید شاهد داستانی احساسی و دوست داشتنی باشید که گیمرها را به تجربه این بازی وسوسه می‌کند. داستان این بازی درباره دختری به نام Charlotte است که بالاخره رستوران رویایی خودش را بازکرده. دختری که از همان کودکی، آرزوی تبدیل شدن به بزرگ‌ترین آشپز شهر را داشت حالا این فرصت را دارد تا به این رویا جامه عمل بپوشاند. حال شما باید در این مسیر همراه او باشید و به Charlotte کمک کنید تا رویای خودش را بسازد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدیدبه لطف پردازنده خوب آیفون‌های سری ۱۵
بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدیدبررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدید

Charlotte’s Table یک بازی پازل محور موبایلی با المان‌های استراتژیک، نقش آفرینی و موضوعات شبیه‌ساز است. شما باید در این بازی مدیریت صفرتاصد یک رستوران رویایی را برعهده بگیرید و غذاهای مختلفی را آماده کنید. بازی Charlotte’s Table درواقع یک بازی Match 3 است که شما باید در آن با حل کردن پازل‌های مختلف، غذاها و سفارش‌ها را آماده کنید. پازل‌های بازی طراحی خوبی دارند و لول‌دیزاین Charlotte’s Table به گونه‌ای است که شما از تجربه این بازی خسته نخواهید شد.

برای اجرای بازی موبایلی Charlotte’s Table شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

این بازی موبایلی به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از پولی که کسب کردید، رستوران خودتان را ارتقا دهید. همچنین بازی قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار خوبی را نیز در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا کاراکتر خودشان را درست همانطوری که دوست دارند، ارتقا دهند. درواقع شما می‌توانید لباس، رنگ پوست، رنگ مو حتی جزئی‌ترین چیزهای کاراکترها نیز عوض کنید و این موضوعیست که به سختی می‌توان در دنیای سایر بازی‌های ویدئویی پیدا کرد و Charlotte’s Table واقعا یک سر و گردن بهتر از سایر بازی‌هاست.

شما با پیش‌روی در دنیای این بازی می‌توانید بخش‌های مختلفی از داستان Charlotte’s Table را تکمیل کنید. این بازی یک تجربه کاملا دوست داشتنی است که می‌تواند گزینه خوبی برای زمانی باشد که به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و دوست داشتنی هستید. زمانی که بازی‌های بزرگ موبایلی برایتان تکراری‌ شده‌اند و شما به دنبال تجربه یک بازی هیجان‌انگیز روی پلتفرم موبایل‌اید که داستانی خوب و گیم‌پلی هیجان‌انگیزی را به تصویر بکشد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستارروحی تازه‌دمیده شده در کالبدی قدیمی
بررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستاربررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستار

همچنین اگر گرافیک و جلوه‌های بصری برایتان مهم است، خبر خوب این است که می‌توانید انتظارات بالایی از بازی موبایلی Charlotte’s Table داشته باشید. گرافیک این بازی بسیار زیباست و بقدری پتانسیل دارد که بخواهد شما را تا مدت‌ها سرگرم کند. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا بازی Charlotte’s Table یکی از بهترین بازی‌های پازل محور موبایلی برای طرفداران آشپزی باشد.

پیشنهاد می‌شه!

بازی موبایلی Charlotte’s Table یک تجربه دوست داشتنی از دنیای عناوین پازل – استراتژیک موبایلی است. عنوانی که در سال ۲۰۲۱ توسط استودیوی شناخته‌شده Netmarble برای پلتفرم موبایل منتشر شد و به سبب دنیایی که به تصویر می‌کشید، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های پازلی روی پلتفرم موبایل شد.

Charlotte’s TableCharlotte’s Table
Charlotte’s TableCharlotte’s TableCharlotte’s Table


سازنده:Netmarble


سبک:پازل ، استراتژیک


حجم:۲۴۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.