از بازی The Rogue Prince of Persia رونمایی شد

از بازی The Rogue Prince of Persia رونمایی شد

امشب در جریان لایو استریم Triple-I Initiative، یوبیسافت و استودیو Evil Empire، بازی The Rogue Prince of Persia را معرفی کردند. یک اثر اکشن پلتفرم دوبعدی روگ‌لایت. این عنوان در تاریخ ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) در استیم به صورت Early Access منتشر خواهد شد.

<!–

–>

The Rogue Prince of Persia در روایتی تخیلی از تیسفون، پایتخت امپراتوری ایران می‌گذرد. شهر با تهاجم ارتش Hun از سربازان تسخیر شده، به رهبری رئیس شرور هون، Nogai مواجه شده است.

تماشا از یوتیوب

بازیکنان در نقش شاهزاده بازی خواهند کرد که به او یک قلاب‌سنگ عرفانی هدیه داده شده که هر بار می‌میرد، او را زنده می‌کند. این آرتیفکت جادویی به او اجازه می‌دهد تا برای تکمیل مهارت‌های آکروباتیک و مبارزه، ریسک‌های بزرگی را انجام دهد و او را به یک جنگجوی مهیب تبدیل کند.

Prince of PersiaPrince of Persia


مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Prince of Persia: The Lost Crownتماشا کنید!
داستان کامل بازی Prince of Persia: The Lost Crownداستان کامل بازی Prince of Persia: The Lost Crown

پس از تلاش‌های فراوان، بازیکنان باید به شاهزاده کمک کنند تا بیوم‌های مختلف را کشف کند، بر سلاح‌های جدید تسلط پیدا کند، وسایل جدید را تجهیز کند، تجهیزات خود را در Oasis ارتقا دهد و متحدانش را جمع کند تا شهر را از نابودی نجات دهد.

برای تسلط بر بخش‌های پلتفرمینگ، بازیکنان باید از اجرای حرکت دیواری استفاده کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی از شکاف‌ها عبور کنند، از تله‌ها دوری کنند و بر دشمنان غلبه کنند.

از قنات تا آکادمی‌های بزرگ و باغ‌های وحشی، شاهزاده باید از تمام مهارت‌های آکروباتیک خود استفاده کند تا مسیری را از طریق مراحل رویه‌ای تولید شده از انواع بیوم‌های رنگارنگ با الهام از معماری ایرانی بیابد.

Prince of PersiaPrince of Persia

علاوه بر تمام خطرات محیطی که بازیکنان باید با آن‌ها مقابله کنند، باید با دشمنان مختلفی مبارزه کنند، هم هون‌هایی که جادوی تاریک شامنی را به کار می‌گیرند و هم موجوداتی که تحت تاثیر آن‌ها فاسد شده‌اند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Skull and Bonesفرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bonesبررسی بازی Skull and Bones

گزینه‌های زیادی برای همه سبک‌های بازی، از خنجرهای دوقلو گرفته تا نیزه‌ها، شمشیرهای پهن و تبر در دسترس هستند. سلاح‌های ثانویه حتی سبک مبارزه را بیشتر گسترش می‌دهند، با انتخاب سپر، کمان، قلاب‌گیر و موارد دیگر. استفاده از این‌ها در ترکیب با دویدن روی دیوار، پرش از شانه، لگد و پا زدن، شاهزاده را به یک جنگجوی قدرتمند تبدیل می‌کند.

موسیقی متن بازی توسط ASADI، تهیه‌کننده و هنرمند موسیقی الکترونیک ایرانی-آمریکایی تولید و ساخته شده است. استعداد و خلاقیت او بازیکنان را در بینشی مدرن و حماسی از فولکلور ایرانی غرق خواهد کرد. موسیقی متن اصلی The Rogue Prince of Persia تلفیقی از صداهای سنتی و مدرن است، با ریتم‌هایی که از حرکات و جریان شاهزاده پشتیبانی می‌کند.

با گذشت زمان، بازیکنان می‌توانند انتظار ورود مراحل جدید، باس‌ها، سلاح‌ها، دشمنان و ارتقاء و همچنین اضافه شدن موارد بیشتر بر اساس بازخورد جامعه را داشته باشند.

The Rogue Prince of Persia توسط Evil Empire توسعه یافته و توسط یوبیسافت در ۲۵ اردیبهشت به صورت دسترسی زودهنگام در Steam منتشر خواهد شد و سپس بر روی پلتفرم‌های دیگر با ویژگی‌های Ubisoft Connect منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که قبل از تجربه بازی Prince of Persia: The Lost Crown باید بدانیدبا دست پر به جنگ هیولاهای بازی بروید!
نکاتی که قبل از تجربه بازی Prince of Persia: The Lost Crown باید بدانیدنکاتی که قبل از تجربه بازی Prince of Persia: The Lost Crown باید بدانید


از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجی‌لاگ پلاس

فیلم Planet of the Apesفیلم Planet of the Apes

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.