بازی موبایلی Can Knockdown 3؛ یک مسابقه سخت برای هدف‌گیری

تاکنون بازی‌های مستقل بسیاری برای پلتفرم موبایل منتشر شدند که اکثرشان بازی‌هایی دوست داشتنی و مورد احترام‌اند. بازی‌هایی که در میان آن‌ها عناوین آرکید بسیاری را می‌توان پیدا کرد که بازی Can Knockdown 3 نیز درست یکی از آن‌هاست. این بازی که توسط استودیوی لهستانی Infinite Dreams Inc در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد، فورا تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های آرکید – رکوردی روی پلتفرم موبایل شد که روی کاغذ، حرف برای گفتن داشت.

استودیوی بازی‌سازی Infinite Dreams Inc یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای موبایلی است که سابقه درخشانی در ساخت و توسعه بازی‌های آرکید موبایلی دارد. بطوری که اگر نگاهی به کارنامه این استودیو داشته باشید، با بازی‌های بزرگی چون Sky Force 2014 و همچنین Let’s Create! Pottery رو به رو خواهید شد که زمانی این بازی‌ها پادشاه بلامنازع صنعت بازی‌های ویدئویی بودند. اما با این‌حال این استودیو در تلاش است تا با نسخه سوم سری Can Knockout؛ مجددا به دوران طلایی خودش بازگردد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدسفر در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه
معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدمعرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید

بازی Can Knockdown 3 سومین نسخه از فرنچایز Can Knockout است و استودیوی سازنده این بازی سعی کرده تا در این نسخه، تمام ایرادات نسخه پیشین را برطرف کند. اما همچنان عدم روایت داستانی در این بازی؛ موضوعی‌ست که شاید برای برخی چندان خوشایند نباشد. به هرحال اگرچه Can Knockdown 3 یک بازی آرکید مستقل است، اما این ابدا توجیه خوبی نیست و حضور بخش داستانی در این بازی می‌توانست به جذابیت این بازی از استودیوی Infinite Dreams Inc اضافه کند.

همانطور که گفته شد، گیم‌پلی این بازی یکی از بهترین قسمت‌های آن است. درواقع استودیوی بازی‌سازی Infinite Dreams Inc در تلاش بوده تا یک تجربه ساده، اما دوست داشتنی را از دنیای یک بازی موبایلی به تصویر بکشد. موضوعی که کمتر می‌توان مشابه آن را در دنیای سایر بازی‌های موبایلی پیدا کرد و همین دلیل باعث شده تا بازی موبایلی Can Knockdown 3 یکی از بهترین بازی‌های موبایلی آرکید محور برای تجربه باشد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.