بازی جدید Alone in the Dark با نقش‌آفرینی دیوید هاربر و جودی کومر معرفی شد

استودیو Pieces Interactive به طور رسمی از ریبوت عنوان Alone in the Dark رونمایی کرد. گفتنی است بازیگران مشهور سینما و تلویزیون اعم از «دیوید هاربر» (David Harbour) و «جودی کومر» (Jodie Comer) در این بازی نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری VGC، شعبه سوئدی استودیو THQ با نام Pieces Interactive از جدیدترین قسمت مجموعه Alone in the Dark رونمایی کرد. گفتنی است این بازی در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود.

بازی جدید Alone in the Dark در جریان همایش ویژه شرکت THQ معرفی شد. این بازی داستان دو کارآگاه با بازی «دیوید هاربر» (ستاره سریال Stranger Things) و «جودی کومر» (بازیگر فیلم Fall Guy) را شرح می‌دهد که برای تحقیق و جستجو وارد عمارت اسرارآمیز Derceto می‌شوند. استودیو سازنده بازی اعلام کرد یک مقدمه (دمو) رایگان هم‌اکنون برای طرفداران مجموعه قابل دریافت است. این دمو رایگان با نام Grace in the Dark است که بازیکنان کنترل «گریس ساندرز» (Grace Sunders) را برعهده می‌گیرند. او قصد دارد در حوالی عمارت ترسناک یک نامه بنویسد و ارسال کند. این دمو رایگان، داستان چند هفته پیش از بازی اصلی را بازگو می‌کند.

معرفی بازی Alone in the Dark

معرفی بازی Alone in the Dark؛ حضور ستارگان مشهور تلویزیون در جدیدترین قسمت تنها در تاریکی!

استودیو Pieces Interactive تایید کرد در نسخه کامل بازی مذکور، بازیکنان با هیولاهای مختلفی روبرو می‌شوند و به مبارزه با آن‌ها می‌پردازند. در طی برگزاری شوکیس، «فردریک راینال» (Frederick Raynal)، خالق بازی اورجینال در سال ۱۹۹۲، موافقت خود با ریمیک را اعلام کرد. کسانی که ریمیک Alone in the Dark را پیش‌خرید کنند، یک پکیج Decerto را دریافت خواهند کرد که برای کاراکترهای اصلی، مدل‌های نسخۀ اصلی در سال ۱۹۹۲ را با مدل‌های جدید جایگزین می‌کند. همچنین، نسخه دیلاکس بازی شامل پکی به نام Vintage Horror Filter و حالت Director’s Commentary می‌شود.

«دیوید هاربر» در دسامبر سال گذشته اعلام کرد در یک بازی ویدیویی در کنار «جودی کومر» حضور پیدا می‌کند. او همچین تایید کرد این بازی ناشناس سال آینده عرضه می‌شود و عنوانی در ژانر ترسناک خواهد بود. شما می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Alone in the Dark را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.