بازی توتال وار: فرعون برای کامپیوتر معرفی شد؛ تریلر معرفی آن را ببینید

مجموعه توتال وار (Total War) را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های گیمینگ دانست. این عناوین در سبک استراتژی بوده و سابقه بسیار خوبی در دنیای گیمینگ دارند. همین موضوع باعث شده تا طرفداران توتال وار نیز بسیار زیاد باشند. حال شرکت سازنده این مجموعه یعنی Creative Assemble عنوان فرعون (Pharaoh) را معرفی کرده است.

عناوین توتال وار هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. به همین دلیل نمی‌توان گفت که یک عنوان دنباله مورد قبلی است. بازی توتال وار: فرعون آخرین عنوان عرضه شده از این مجموعه بوده که در دوران مصر باستان جریان دارد. زمانی که مصر در اوج خود قرار داشته و یکی از بزرگ‌ترین امپراطوری‌های تاریخ را در دست داشت.

شما در این بازی باید این امپراطوری را کنترل کرده و تلاش کنید تا دشمنان آن را از بین ببرید. مدیریت یک امپراطوری کار بسیار دشواری بوده که باعث شده است بازی توتال وار: فرعون یک عنوان راحت نباشد. یکی از نکات مهم بازی فرعون ترکیب حالت نوبتی (Turn Based) و همزمان (Real Time) است. به این شکل که در بازی توتال وار مبارزات به صورت همزمان بوده ولی مدیریت شهر در بازی به شکل نوبتی است. حال شما باید تلاش کنید تا مانع نابودی یکی از بزرگ‌ترین تمدن‌های تاریخ بشریت بشوید.

زمانی که انتهای دوران حکومت فرعون Merneptah فرا رسیده، مردم مصر به دنبال یک رهبر جدید هستند. بسیاری از افراد به دنبال این جایگاه بوده و به دنبال تبدیل شدن به یک فرعون دیگر هستند. حال شما باید در دوران برنزی مصر باستان تلاش کنید در این هیاهو، نظم را پیدا کنید. در کنار مدیریت مردم، بلایای طبیعی هم وجود دارند که وضعیت را به شدت بدتر می‌کنند.

معرفی بازی Total War Pharaoh

دنیای بازی توتال وار: فرعون یک دنیای پویا است. به همین دلیل در مبارزات دشمن شما صرفاً انسان‌ها نیستند. بلکه در برخی از مواقع آب و هوا نیز می‌تواند بدترین دشمن شما باشد. این موضوع همواره وجود دارد. به این شکل که مهم نیست شما در میان مبارزه باشید یا در حال مدیریت شهر باشید، در هر زمان امکان دارد که شرایط آب و هوایی وخیم شود.

شما در این بازی باید توانایی‌های خود را به افراد مصر نشان دهید. با اینکار به این افراد اثبات خواهید کرد که لیاقت تبدیل شدن به فرعون را دارید. در دنیای بازی توتال وار فرعون، چندین قبیله مختلف هم وجود دارد. به همین دلیل کار شما تنها مدیریت افراد مصری نیست بلکه شما باید این قبیله‌های کوچک را نیز مدیریت کنید تا بتوانید آرامش را در تمدن خود حفظ کنید.

برای تبدیل شدن به یک فرعون شما باید راه‌های زیادی را طی کنید. همینطور اینکه برای مدیریت بهتر شهر شما مجبور هستید تا مصر را کامل جست و جو کنید. همین باعث خواهد شد تا با زمین‌ها و دنیای بسیار خاص این بازی آشنا شوید. شرکت سازنده در توتال وار فرعون تلاش کرده تا شرایط مصر باستان را به بهترین نحو به طرفداران نشان دهد.

یکی از نکات بسیار جالب اضافه شده به بازی توتال وار فرعون، قابلیت شخصی‌سازی بخش داستانی بازی است. به این شکل که دیگر تجربه دو نفر از بخش داستانی یکسان نخواهد بود. همین موضوع باعث شده تا بازی توتال وار فرعون یک عنوان بسیار خاص در سبک استراتژی باشد.

بازی توتال وار فرعون پاییز امسال برای کامپیوتر از طریق فروشگاه‌های اپیک (Epic) و استیم (Steam) عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu


کارت گرافیک ایسوس مدل  TUF Gaming GeForce RTX 3060 12GB OC
کارت گرافیک ام اس آی مدل RTX 4070 Ti GAMING X TRIO 12G
کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix GeForce RTX 4070Ti 12GB GDDR6X OC Edition

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.