بازی ترسناک Amnesia: The Bunker دو هفته دیرتر منتشر می‌شود

بازی ترسناک Amnesia: The Bunker دو هفته دیرتر منتشر می‌شود

Frictional Games اعلام کرد که انتشار بازی ترسناک Amnesia: The Bunker را تا ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) به تعویق انداخته است. دلیل این تصتیم برخی مشکلات بازی اعلام شده که شناسایی و برطرف کردن آن‌ها دشوار است و باعث کرش این عنوان می‌شود.

«فردریک اولسون»، مدیرخلاق این استودیو با انتشار یک ویدیوی دو دقیقه‌ای توضیح داد که بازی هم اکنون مراحل صدور گواهینامه خود را طی می‌کند و باید به توسعه‌دهندگان آن زمان بیشتری داد تا مشکلات اعلام شده را پیش از انتشار بازی برطرف کنند.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکننقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن

او در بخش از گفته‌های خود با اشاره به مشکل کرانچ که برخی استودیوها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند گفت:

البته شاید باید از تیم توسعه‌دهندگان بخواهیم آخر هفته‌ها یا شب‌ها نیز کار کنند، اما ما در Frictional Games این کار را انجام نمی‌دهیم.

با این وجود، او به طرفداران این اطمینان را داد که بازی از نظر گیم‌پلی، عناصر بصری، انیمیشن و اتمسفر در وضعیت خوبی قرار دارد و تیم سازنده آماده عرضه آن است.

بازی ترسناک Amnesia: The Bunker دو هفته دیرتر منتشر می‌شود - ویجیاتوبازی ترسناک Amnesia: The Bunker دو هفته دیرتر منتشر می‌شود - ویجیاتو

نسخه آزمایشی این بازی ترسناک در ۲۲ می (۱ خرداد) برای کاربران استیم منتشر خواهد شد. هرچند Amnesia: The Bunker قرار است برای پلی استیشن و ایکس باکس نیز منتشر شود، اما مشخص نیست که نسخه نمایشی در دسترس این کنسول‌ها نیز قرار خواهد گرفت یا خیر.

Amnesia: The Bunker که آذر ماه سال قبل معرفی شده بود، ابتدا قرار بود پس از چندین بار تاخیر در این ماه منتشر شود، اما اکنون دو هفته دیرتر در دسترس طرفداران خود قرار می‌گیرد. هفته گذشته نیز ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی ترسناک منتشر شده بود.


مطلب پیشنهادی:زیرژانر وحشت کیهانی چیست؟از ناشناخته‌ها بترس
زیرژانر وحشت کیهانی چیست؟زیرژانر وحشت کیهانی چیست؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.