بازیگر Agents of S.H.I.E.L.D از بازگشت احتمالی شخصیت یو-یو به MCU خبر داد

توسط

در

ناتالیا کوردوا باکلی می‌خواهد یو-یو را در گذشته رها کند!

بازیگر Agents of S.H.I.E.L.D از بازگشت احتمالی شخصیت یو-یو به MCU خبر داد

استودیو مارول طی این سال‌ها نشان داده اشتیاق خاصی برای بازگرداندن بازیگران و ستاره‌های فیلم و سریال‌های گذشته خود دارد. با این وجود به‌نظر می‌رسد ناتالیا کوردوا باکلی (ستاره Agents of S.H.I.E.L.D) قرار نیست نقش پیشین خود را در MCU بازی کند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنیدعید نوروز مینی سریال خوب چی ببینیم؟!
۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنید۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنید

ناتالیا کوردوا باکلی تا پیش از این ایفای نقش النا رودریگز یا همان یو-یو را در سریال پرطرفدار Agents of S.H.I.E.L.D استودیوی مارول بر عهده گرفته بود. این سریال هفت فصلی بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ پخش شد. او همچنین ستاره سریال Agents of S.H.I.E.L.D.: Slingshot که در سال ۲۰۱۶ پخش شد بود. این شخصیت (یو-یو) مطمئنا بخش مهمی از حرفه کوردوا باکلی است اما این بازیگر حس می‌کند بهتر است یو-یو را در گذشته رها کند. کوردوا باکلی در مصاحبه اخیر خود از احتمال بازگشت این شخصیت به دنیای سینمایی مارول سخن به میان آورد و توضیح داد که نمی‌خواهد در این مرحله از زندگی‌اش درگیر فیلم‌های کمیک‌بوکی بزرگ شود و در عوض دوست دارد در آثار هنری و مستقل حضور پیدا کند.

کوردوا باکلی در این مصاحبه از این گفت که ایفای نقش شخصیت یو-یو برای او واقعا خاص بوده و حرفه‌ی کنونی‌اش را ساخته اما دیگر نمی‌خواهد آن نقش را بر عهده بگیرد. او در ادامه از این گفت که می‌خواهد روی چیزهای جدیدی تمرکز کند و فیلم ترسناک و مرموز The Portrait را برای این مورد مثال زد. او اظهار داشت بازیگر نشده که مشهور شود یا پول کلانی به جیب بزند. کوردوا باکلی همچنین از این گفت که فیلم‌های کمیک‌بوکی بزرگ می‌توانند با حبس کردن نقش یک بازیگر در یک شخصیت برای طولانی‌مدت، تاثیر بدی در حرفه او ایجاد کنند.

سریال Agents of S.H.I.E.L.Dسریال Agents of S.H.I.E.L.D

برخی از بازیگران هستند که بیش از یک دهه به ایفای نقش‌های ابرقهرمانی می‌پردازند اما این چیزی نیست که کوردوا باکلی می‌خواهد. او اعتراف کرد تنها پنج سال نقش‌آفرینی در عناوین ابرقهرمانی برای او کافی بوده است. او همچنین گفت بازگشت شخصیت یو-یو در MCU می‌تواند به واسطه یک بازیگر دیگر رقم بخورد و این نقش برای او یک چیزِ پایان‌یافته است.

شما می‌توانید سریال Agents of S.H.I.E.L.D را از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس تماشا کنید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اندآثاری که حواشی زیادی داشتند
۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند


۱۰+۱ لیک بزرگ صنعت بازی

طراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتوطراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.