بازطراحی نوار جستجوی واتساپ به زودی انجام می‌شود

بازطراحی نوار جستجوی واتساپ به زودی انجام می‌شود

به گزارش رسانه مدیاتی، واتس‌اپ طی چند وقت اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده است تا ظاهر و عملکرد مدرن‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. توسعه‌دهندگان واتس‌اپ این‌بار سراغ بازطراحی نوار جستجوی این پیام‌رسان محبوب رفته‌اند. طراحی جدید این بخش احتمالاً در نسخه‌های بعدی واتس‌اپ از راه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: انتشار آموزش های رایگان کدنویسی Swift توسط اپل

نوار جستجوی جدید در نسل‌های بعدی آپدیت واتس‌اپ؟

گزارش‌ها‌ از حضور نوار جستجوی جدید در بتای نسخه ۲.۲۴.۷.۱ واتس‌اپ حکایت دارند. پیش‌تر واتس‌اپ در عملکرد قابلیت جستجوی پیام‌رسان خود تغییراتی را ایجاد کرده بود و حالا نوبت به تغییرات ظاهری این بخش رسیده است. ظاهراً واتس‌اپ مدتی است که روی ارائه این نوار جستجو با جدیت کار می‌کند؛ چراکه نسل جدید قابلیت جستجوی این پیام‌رسان در برخی دیگر از نسخه‌های بتای آن نیز رؤیت شده بود.

نوار جستجوی واتس‌اپ ظاهراً به‌زودی بازطراحی می‌شود.

کاربرانی که از نسخه‌های جدیدتر واتس‌اپ استفاده می‌کنند، هنوز امکان استفاده از نوار جستجوی بازطراحی‌شده را ندارند. به‌نظر می‌رسد که این قابلیت احتمالاً بخش بزرگی از به‌روزرسانی‌های آینده، هرچند با روند توسعه‌ای کُند باشد. به‌لطف طراحی جدید نوار جستجو، اندازه آن روی صفحه بیشتر شده و راحت‌‌تر می‌توانید وارد آن شوید. همچنین ظاهر آن با المان‌های طراحی روز مطابقت بیشتری نیز دارد. زمان دقیق عرضه عمومی نسل جدید این ویژگی در واتس‌اپ مشخص نیست؛ اما از زمان دسترسی عمومی به آن نباید فاصله چندانی داشته باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.