آپدیت هیجان انگیز پابجی موبایل در راه است

آپدیت هیجان انگیز پابجی موبایل در راه است

به گزارش رسانه مدیاتی، کرافتون، شرکت سازنده‌ی پابجی موبایل، اعلام کرده است که بازی محبوبش به‌زودی با نرخ ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به گزارش ESPORTS، این ویژگی با آپدیت ۳.۲ به بازی اضافه خواهد شد.

در حال حاضر کاربران می‌توانند بازی پابجی موبایل را با حداکثر نرخ ۹۰ فریم‌بر‌ثانیه تجربه کنند اما آپدیت جدید تجربه‌ی روان‌تری را برای گیمر‌ها به ارمغان می‌آورد. هنوز مشخص نیست که این ویژگی به‌طور همزمان برای آیفون و گوشی‌های اندرویدی در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: ویژگی های بهینه شده پلی استیشن ۵ پرو برای بازی‌ها فاش شدند

اجرای پابجی موبایل با نرخ ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه به‌زودی برای بهترین گوشی ها از جمله آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی S24 اولترا ممکن می‌شود. احتمالاً بهترین گوشی های اقتصادی و حتی انواع گوشی میان رده نتوانند این بازی را با نرخ ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه به‌درستی اجرا کنند.

بازی پابجی موبایل با یک ویژگی هیجان‌انگیز آپدیت می‌شود.

کاربران نسخه‌ی بتای پابجی موبایل هشدار‌هایی را مبنی بر افزایش بیش‌ازحد دما و مصرف زیاد باتری در حین اجرای بازی دریافت کرده‌اند. برای اجرای صحیح بازی، شرکت‌های تولید‌کننده گوشی هوشمند باید بهینه‌سازی‌های لازم را اعمال کنند.

طبق گزارش‌ها، گوشی‌های مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مانند گلکسی S23 اولترا پابجی موبایل را بدون مشکل خاصی با نرخ ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه اجرا کرده‌اند. همچنین مدل‌های پرو گوشی اپل که به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهزند، احتمالاً بازی را به خوبی اجرا کنند. آپدیت جدید پابجی موبایل ممکن است برخی گیمر‌ها را متقاعد کند تا به خرید گوشی قدرتمند‌تری روی آورند.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.