ایکس باکس: بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت بزرگ بوده است

ایکس باکس: بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت بزرگ بوده است

«آرون گرینبرگ»، معاون بازاریابی بازی‌های ایکس باکس، به ادعاهای قبلی مبنی بر اینکه بازی Hi-Fi Rush برای این شرکت درآمدزا نبوده است، واکنش نشان داد.

«جف گراب»، یکی از کارشناسان صنعت گیم در جدیدترین قسمت از پادکست Game Mess Decides، گفت که بازی Hi-Fi Rush به‌اندازه‌ای که انتظار می‌رفته درآمد نداشته است. این ادعا در صنعت بازی‌های ویدیویی مورد توجه قرار گرفت و ظاهرا گرینبرگ را وادار کرده تا موضوع را روشن کند.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

گرینبرگ در توییتر گفت:

Hi-Fi Rush از تمام ابعاد برای ما و بازیکنانمان یک موفقیت بزرگ بوده است. ما از چیزی که تیم Tango Gameworks با این بازی غافلگیرکننده ارائه کردند، بسیار خوشحال هستیم.

ایکس باکس: بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت بزرگ بوده است - ویجیاتوایکس باکس: بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت بزرگ بوده است - ویجیاتو

بتسدا آخرین بار اعلام کرده بود که بازی تا اول مارس دو میلیون بازیکن داشته است و در اواخر فوریه، «جان یوهاناس»، کارگردان آن نیز اعلام کرد که تقریبا یک ماه پس از انتشار بازی، ۱۰ هزار نقد در استیم برای آن منتشر شده است.

تیم ویجیاتو در نقد بازی Hi-Fi Rush نوشت:

«های-فای راش یک بازی ارزشمند و متفاوت است. تلاشی قابل تقدیر از استودیو Tango Gameworks که با ارائه گیم‌پلی ویژه، طراحی بصری دوست داشتنی و داستانی بامزه، یاد و خاطر بازی‌های کلاسیک نسل‌های قبلی کنسول‌های بازی را به خوبی زنده می‌کند. عنوانی فوق العاده که به یکی از آثار بسیار ارزشمند سرویس گیم پس تبدیل شده و با داشتن قیمتی بسیار پایین در مقایسه با سایر رقبا، قطعاً ارزش تجربه بالایی دارد».


مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

ایکس باکس: بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت بزرگ بوده است - ویجیاتوایکس باکس: بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت بزرگ بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.