ایلان ماسک می‌گوید شیوه او در مدیریت توییتر احمقانه‌تر از آن است که تصور می‌کرد

2022 5 elon musk twiiter sec 638bb787fa7dd26f3fcaed40 jpeg

کاربران توییتر اخیراً بحث گسترده‌ای درباره‌ی شیوه‌ی مدیریت ایلان ماسک در این شبکه‌ی اجتماعی راه انداخته‌اند و ماسک اکنون به این بحث‌ها پاسخ داده است. شخصی با نام کاربری TSLAFanMtl می‌گوید با نظر ماسک درباره‌ی مقرون‌به‌صرفه‌‌بودن محصولات تسلا و میزان تقاضا برای خرید خودروهای این شرکت مخالف است. این موضوع باعث شد یکی از طرفداران میلیاردر معروف پاسخ دهد: «فکر می‌کنی از ایلان ماسک باهوش‌تر هستی؟»

TSLAFanMtl در پاسخ به طرفدار ایلان ماسک گفت: «آیا فکر می‌کنم از ایلان ماسک باهوش‌ترم؟ خیر. آیا این یعنی ماسک روش مدیریت هرچیزی را کاملاً می‌داند؟ خیر. بیایید فرقه‌گرا نباشیم و سعی کنیم واقع‌بینانه به موضوع نگاه کنیم. پاسخ شما پاسخی فرقه‌گرایانه است.»

حساب کاربری Whole Mars Catalog در توییتر که اغلب با مدیرعامل تسلا در ارتباط است، با شیوه‌هایی که او شرکت‌هایش را مدیریت می‌کند، موافق است. این کاربر می‌نویسد: «آنچه درباره‌ی حساب توییتر تسلا دوست دارم، این است که می‌توانیم درباره‌ی کارهایی که این شرکت باید انجام دهد، بحث و گفت‌وگو کنیم. علاوه‌براین، مدیر این شرکت به بحث‌ها می‌پیوندد که این ویژگی‌ها باعث می‌شود شرکت و هدف آن به جلو پیش برود.»

Whole Mars Catalog در توییت دیگری گفت: «ایلان ماسک بهتر می‌داند. او عالی است؛ اما تصمیماتش گاهی می‌تواند مبهم باشد.» ماسک در پاسخ به این توییت گفت: «بیشتر از آنچه فکر می‌کنم، خنگ هستم!»

از اواخر ماه اکتبر که ماسک توییتر را ازآنِ خود کرد، سؤال‌ها و تردید‌های زیادی درباره‌ی اِعمال تغییرات ازطرف او مطرح شده است. CNBC گزارش داده است ماسک بیش‌ از نیمی از نیروی کار توییتر را اخراج کرد و تعداد کارکنان این شرکت اکنون حدود ۱,۳۰۰ نفر است. همچنین، مالک توییتر برخی از مدیران ارشد و کارمندان منتقد سبک مدیریتی‌اش را اخراج کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.