آنتی چیت جدید بازی Warzone 2 قرار است نقشه‌های متقلبان را نقش بر آب کند!

شرکت «اکتیویژن» در آستانه عرضه فصل سوم بازی «وارزون ۲» (Warzone 2) و «مدرن وارفر ۲» (Modern Warfare II) قصد دارد آنتی چیت Ricochet را برای جلوگیری از اجرای نقشه‌های بازیکنان متقلب به‌روزرسانی کند.

به گزارش خبرگزاری techspot، نسخه به‌روزرسانی آنتی چیت Ricochet هم‌زمان با عرضه فصل سوم بازی Call of Duty در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. «اکتیویژن» قصد دارد این‌بار با این به‌روزرسانی، مانع فعالیت هکرها در بخش چندنفره بازی مذکور شود. جزئیاتی از این آنتی چیت منتشر شده که نشان می‌دهد سازندگان بازی COD رویکردهای تازه‌ای را برای مقابله با هکرها اتخاذ کرده‌اند. این رویکردها به گونه‌ای است که بازیکنان خطاکار در زمان انجام بازی توسط آنتی چیت شناسایی می‌شوند.

رویکرد اول: بازبینی صحنه!

به لطف به‌روزرسانی جدید، اعضای تیم Activision و Ricochet قادر خواهند بود هر گونه اطلاعات گیم پلی را به عنوان بخشی از فرآیند تحقیقات جدید ضبط، ذخیره و بررسی کنند. قابلیت بازیبنی صحنه به تحلیلگران اجازه می‌دهد تا رفتار بازیکنان خطاکار را در حین انجام بازی‌های Modern Warfare II و Warzone 2.0 شناسایی کنند. طبق گفته تیم Ricochet، این ویژگی قبلاً به بررسی حساب‌های مشکوک کمک کرده و منجر به ممنوعیت دائمی کاربران متقلب از تمامی عناوین COD شده است.

رویکرد دوم: سپر آسیب

همانطور که از نام آن مشخص است، سپر آسیب (Damage Shield) به بازیکنان درستکار و سالم یک پوشش محافظ در برابر حملات متقلبان شناسایی شده ارائه می‌دهد. این رویکرد به گونه‌ای است که شلیک‌های فرد متقلب به بازیکن درستکار را بی‌ثمر می‌کند. در حالی که بازیکن درستکار نیز نمی‌تواند آسیبی به فرد متقلب بزند اما این قابلیت به سرعت فرد خطاکار را شناسایی می‌کند و به صورت اتوماتیک به بازیکن درستکار فرصت کشتن او را می‌دهد.

رویکرد سوم: نامرئی شو!

بر خلاف رویکرد سپر آسیب، cloaking (نامرئی شدن) به جای کاهش آسیب به مبهم سازی متکی است. آنتی چیت به محض شناسایی بازیکن متقلب، بازیکن درستکار را ناگهان نامرئی می‌کند و تا زمانی که او فرصتی مناسب برای کشتن بازیکن خطاکار را پیدا نکند، این قابلیت همچنان در جریان بازی پابرجا می‌ماند.

رویکرد چهارم: خلع سلاح

یکی دیگر از اقدامات ساده آنتی چیت Ricochet، خلع سلاح کردن (disarming) بازیکن متقلب است. آنتی چیت به محض شناسایی بازیکن خطاکار، او را خلع سلاح می‌کند تا بازیکن درستکار خیلی سریع کار او را تمام کند.

آنتی چیت جدید بازی Call of Duty

در چند ماه گذشته، ابزارهای Third-Party با نام‌های Cronus Zen و XIM Apex روی کنسول‌ها و رایانه شخصی منتشر شده‌اند که مزایای ناعادلانه‌ای را بین بازیکنان تقسیم می‌کنند. این ابزارهای مکمل به بازیکنان اجازه می‌دهند ورودی‌های کنترلی خود را تغییر دهند و از اهداف مختلف، ردیابی و سوء استفاده‌های حرکتی برای دستیابی به دقت و سرعت بی‌نظیر در طول انجام بازی استفاده کنند.

این تغییرات چندین اقدام متقابل دیگر در جنگ علیه متقلبان و هکرها را نشان می‌دهد. شرکت Activision مطمئن است آنتی چیت جدید بازی Call of Duty گزارش‌های درون بازی کاربران آسیب دیده را جمع‌آوری کند. سپس در تمدید محرومیت‌های دائمی کاربران خطاکار و تضمین تجربه بهتر برای انجام فصل سوم بازی COD موثر واقع شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.