ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Strix XG27ACS را با قیمتی مناسب معرفی‌ کرد

ایسوس با عرضه ROG Strix XG27ACS، مجموعه مانیتورهای گیمینگ خود را گسترش داده است. این دستگاه اکنون برای پیش‌خرید در چین با قیمت ۲۷۸ دلار در‌دسترس است. در ادامه این مطلب، به مشخصات کلیدی مانیتور گیمینگ ROG Strix XG27ACS می‌پردازیم.

مشخصات ROG Strix XG27ACS:

این مانیتور دارای صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی Fast IPS با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ (۲K) و نرخ نوسازی چشمگیر ۱۸۰ هرتز برای گیم‌پلی روان است. این دستگاه از فناوری نمایشگر پیشرفته ADS پرو BOE برای پخش زنده ویدیوها و زوایای دید گسترده به‌صورت واقع‌گرایانه و زوایای دید گسترده استفاده می‌کند.

مانیتور ROG Strix XG27ACS هم گیمرهای حرفه‌ای و هم علاقه‌مندان را هدف قرار می‌دهد و طیف رنگی ۹۷% DCI-P3 و ۱۳۳% sRGB را برای بازتولید رنگ واضح و دقیق ارائه می‌دهد. دقت رنگ آن که توسط VESA DisplayHDR 400 با ΔE<2 تایید شده است، آن را برای نیازهای بازی و تولید محتوا مناسب می‌کند.

ایسوس مانیتور  گیمینگ ROG Strix XG27ACS را با قیمتی مناسب معرفی‌ کرد

ایسوس چندین فناوری انحصاری را برای بهبود عملکرد بازی در نظر گرفته است. این مانیتور از G-SYNC و FreeSync پشتیبانی می‌کند و هدف آن ارائه یک تجربه بازی بدون قطعی در طیف گسترده‌ای از کارت‌های گرافیک است. این دستگاه همچنین دارای زمان پاسخگویی پیکسلی ۱ میلی‌ثانیه GTG (خاکستری تا خاکستری) به همراه فناوری ELMB SYNC برای کاهش تاری حرکت، تضمین وضوح در بازی‌های سریع است.

برای گیمرهای رقابتی، تکنولوژی مبتنی‌بر هوش مصنوعی Game Plus، تجزیه‌و‌تحلیل صحنه در زمان واقعی و تنظیمات Crosshair را ارائه می‌کند و دقت عکسبرداری را بهبود می‌بخشد. Dynamic Shadow Boost و Variable Acceleration Drive 2.0 نیز وضوح بصری و پاسخ‌های کاربران را در بازی‌ها بهبود می‌بخشد.

مانیتور گیمینگ ROG Strix XG27ACS دارای طراحی کاربردی و ارگونومیک، با پایه مربعی است که باعث صرفه‌جویی در فضای میز می‌شود و یک پایه تلفن داخلی هم دارد. پایه ارگونومیک به جلو و عقب خم می‌شود و امکان چرخش افقی و عمودی و تنظیم ارتفاع برای ایجاد تجربه تماشای بهتر فراهم شده است. علاوه بر این، با یک سوکت سه پایه ۱/۴ اینچی روی پایه مانیتور، تطبیق‌پذیری را ارائه می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد دوربین‌ها یا صفحه‌نمایش‌های ثانویه را متصل کنند.

علاوه بر این، مانیتور جدید ایسوس از نصب دیواری VESA برای فضاهای محدود پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند به راحتی تنظیمات را از طریق برنامه DisplayWidget Center انجام دهند. در این حالت، نیازی به دکمه‌های فیزیکی روی نمایشگر نیست و امکان سفارشی‌سازی برای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف فراهم می‌شود.

از نظر رابط، این مانیتور به DP 1.4، جک هدفون و رابط نمایش HDMI 2.0 در کنار رابط Type-C مجهز شده است که می‌تواند تلفن‌ها، ROGهای دستی یا سایر دستگاه‌ها را در حین بازی شارژ کند. ایسوس همچنین با سه سال گارانتی خدمات در محل، رضایت مشتری را تضمین می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.