ایسر با ترکیب عجیب میز – دوچرخه eKinekt می‌خواهد بهره‌وری شما را در خانه افزایش دهد

تناسب اندام در هنگام کار از خانه می‌تواند یک چالش باشد. پشت میزنشینی واقعا بدترین چیز برای سلامت است و متاسفانه ترفندهایی مانند گذاشتن آلارم برای هشدار به ما برای برخاستن هر ۱۰ – ۱۵ دقیقه پاسخ نمی‌دهند و تنبلی ما باعث می‌شود که گاهی دو سه ساعت پشت میز، کاملا ایستا باشیم.

اما eKinekt BD 3 – محصول آینده ایسر- چیز متفاوتی است و یک مینی میز و دوچرخه ثابت را ترکیب می‌کند.

به علاوه eKinekt BD 3 نیروی پدال را به مقدار کمی انرژی تبدیل می‌کند که می‌تواند برای شارژ کردن باتری لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه متصل به USB Type-A یا USB-C میز استفاده شود.

ایسر تخمین می‌زند که یک ساعت رکاب زدن ارام نسبتاً آرام با سرعت ۶۰ RPM می‌تواند ۷۵ وات برق تولید کند که خیلی زیاد نیست اما به هر حال قابل توجه است.

میز – دوجرخه در دو حالت می‌تواند تنظیم شود:

کاربر می‌تواند اجزای میز و صندلی بالشتک‌دار را نزدیک‌تر به هم کند تا حالت کار عمودی ایجاد شود یا حالتی که کاربر نشیمن را جلو می‌برد تا خم شود بتواند به یک جلسه تمرینی فشرده‌تر بپردازد.

این میز دوچرخه شامل یک قلاب برای آویختن کیف و یک جا لیوانی است، ارتفاع میز و صندلی قابل تنظیم است، سطوح مقاومت را می‌توان با استفاده از دکمه‌هایی در کنار یک صفحه LCD کوچک  تغییر داد.

میز دوچرخه با یک برنامه همراه گوشی موبایل کار می کن. که کالری سوزانده شده و انرژی تولید شده را ردیابی می کند، پروفایل‌های کاربر را ذخیره می‌کند و تاریخچه تمرین را نشان می دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به نشانگر شارژ LED اشاره کرد که وقتی حرکت پدال به انرژی قابل استفاده تبدیل می‌شود، روشن می‌شود.

قسمت بالای میز و بدنه بیرونی با استفاده از پلاستیک بازیافتی  ساخته شده‌اند.

به نظر می رسد eKinekt BD 3 راهی عالی برای انجام تمرینات ورزشی در حالی که پشت میز کارتان نشسته‌اید، باشد و شارژ کردن دستگاه ها در حین رکاب زدن می تواند در هزینه های انرژی نیز صرفه‌جویی کند. با این حال، قیمت آن ۹۹۹ دلار آمریکا است اگرچه بسیار ارزان‌تر از ماشین‌های دوچرخه‌سواری داخلی هوشمند مانند Garmin و Peloton است.

این میز دوچرخه از آوریل در تایوان به فروش می‌رسد و پس از آن در ژوئن برای ایالات متحده و اروپا عرضه می‌شود.

منبع: ایسر

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.