سه‌ گانه‌ی هیتمن در قالب باندلی به نام World of Assassination منتشر می‌شود

استودیو IO Interactive اعلام کرد که از این پس هر سه بازی سه‌گانه دوم هیتمن در قالب مجموعه‌ای با نام World of Assassination به فروش خواهند رسید.

در این مجموعه، بازیکن به تمامی مأموریت‌ها، مودها و بسته‌های الحاقی‌های دنیای اسرارآمیز «مأمور ۴۷» دسترسی پیدا می‌کند. باندل بازی Hitman: World of Assassination قرار است در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) در تمامی فروشگاه‌های دیجیتالی عرضه شود. بازیکنان با خرید این مجموعه می‌توانند هر سه عنوان هیتمن (۲۰۱۶)، هیتمن ۲ (۲۰۱۸) و هیتمن ۳ (۲۰۲۱) را یکجا تجربه کنند.

باندل بازی هیتمن World of Assassination

مجموعه مزبور در قالب دو نسخه مختلف راهی بازار می‌شود. نسخه اول Hitman – World of Assassination نام دارد که شامل نسخه GOTY (نسخه ویژه سال) هیتمن ۳ و نسخه استاندارد هیتمن ۲ و هیتمن ۱ خواهد بود. این نسخه با قیمت ۷۰ دلار برای تمام پلتفرم‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و کامپیوتر فروخته خواهد شد.

نسخه دوم تحت عنوانِ Hitman – World of Assassination Deluxe Pack با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه شامل محتوای نسخه دیلاکس (Delux) بازی هیتمن ۳، مجموعه Seven Deadly Sins Collection و تمام بسته‌های الحاقی بازی هیتمن ۲ می‌شود.

بازی هیتمن World of Assassination؛ تنها گزینه برای تجربه ماجراجویی‌های مامور ۴۷

استودیو IO Interactive در بیانیه خود پیرامون انتشار مجموعه World of Assassination گفت:

ما می‌خواهیم تجربه دسترسی به سری بازی‌های هیتمن را برای بازیکنان ساده کنیم. مجموعه Hitman: World of Assassination تنها گزینه پیش‌ِروی بازیکنان برای شروع بازی خواهد بود. اساساً، این دو تغییر بدین معنی است که تمامی بازیکنان جدید و صاحبان بازی Hitman 3، از محتواهای یکسانی برخوردار شوند. با انتشار این مجموعه، بازیکن دیگر سردرگم نمی‌شود که کدام نسخه را بخرد یا از کدام بسته الحاقی استفاده کند؛ ما این مشکل را به طور کامل با انتشار باندل World of Assassination برای بازیکنان رفع کرده‌ایم.

مدیر استودیو IO Interactive در ادامه بیانیه خود افزود:

ما کاملاً مطمئن هستیم که این تغییرات تأثیر بسیار مثبتی روی بازیکنان فعلی و جدید سری مذکور خواهد داشت. بدون شک، تجربه محتوای رایگان این سری برای بازیکنان لذت‌بخش خواهد بود. قطعاً دسترسی به این مجموعه، به میزان قابل‌توجهی ارزان‌تر از دانلود جداگانه بسته‌های الحاقی سری خواهد بود. از هم‌اکنون تا زمانی که این تغییرات اعمال شوند، ما به واکنش‌ها و سؤالات بازیکنان به این باندل توجه خواهیم کرد.

این استودیو همچنین تأیید کرد تمامی دارندگان فعلی Hitman 3 می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی به باندل جدید این بازی با نام World of Assassination دسترسی داشته باشند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.