ایسر از کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7900 GRE OC رونمایی کرد

احتمالا برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید شرکت ایسر (ACER) از کارت گرافیک پیشرفته Radeon RX 7900 GRE Predator BiFrost OC خود رونمایی کرده است. نکته مهمی که باید بدانید این است که این کارت گرافیک جدید از اورکلاک ۱۵۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. به عبارتی دیگر شرکت ایسر بالاترین اورکلاک در بین کارت گرافیک‌های Radeon RX 7900 GRE را در نسخه Predator BiFrost OC ارائه خواهد کرد.

شرکت ایسر بی سر و صدا در حال گسترش مجموعه کارت گرافیک‌های Predator BiFrost خود است و در حال حاضر قصد دارد یک محصول جدید با عنوان Radeon RX 7900 GRE OC به سری Radeon RX 7000 اضافه کند. به علاوه، این کارت گرافیک جدید سریع‌ترین مدل Predator Bifrost خواهد بود و از هسته گرافیکی پرچمدار Navi 31 قدرت می‌گیرد.

مشخصات کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7900 GRE OC شرکت ایسر

اگر در رابطه با مشخصات این کارت گرافیک‌های جدید کنجکاو هستید، باید بدانید که ما در انتظار ۵۱۲۰ پردازنده استریم مبتنی بر معماری گرافیکی RDNA 3 به همراه ۳۲۰ TMU، همچنین ۱۶۰ ROP و ۸۰ هسته RT هستیم. این کارت گرافیک دارای طراحی چیپلت است و از ۶ عدد MCD پشتیبانی می‌کند که ۴ عدد از آن‌ها برای این کارت گرافیکی خاص فعال هستند، که امکان ارائه ۶۴ مگابایت کش بی‌نهایت و ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6 را در یک رابط گذرگاه ۲۵۶ بیتی با سرعت کلاک ۱۸ گیگابیت بر ثانیه فراهم می‌کند. این طراحی پهنای باند ۵۷۶ گیگابایت بر ثانیه را به کارت گرافیک خواهد داد.

ایسر از کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7900 GRE OC رونمایی کرد
ایسر از کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7900 GRE OC رونمایی کرد

لازم به ذکر است که کارت گرافیک Radeon RX 7900 GRE OC Predator BiFrost شرکت ایسر دارای چیپ گرافیکی اورکلاک شده پیش‌فرض با کلاک بازی حداکثر ۲۰۵۰ مگاهرتز و بوست کلاک ۲۳۹۵ مگاهرتز خواهد بود که ۱۵۰ مگاهرتز بیشتر از سرعت‌های کلاک موجود است و همچنین سریع‌ترین کلاک را در بین سری RX 7900 GRE دارد. برای خنک کردن، شرکت ایسر از یک شیار ۲.۳ و خنک‌کننده سه فن استفاده کرده است که در طراحی تماما مشکی با لوگوی RGB در کناره‌ها، به بازار عرضه می‌شود. خنک کننده بخشی از سیستم Frostblade 3.0 شرکت ایسر است که باید انتقال گرما خوبی را ارائه دهد، حتی یک صفحه پشتی نیز وجود دارد که ظاهر این مدل سفارشی را تکمیل می‌کند.

در نهایت باید گفت که شرکت ACER بها تمام شده این مدل را فاش نکرده است و به نظر می‌رسد که تنها در دستگاه‌های بازی پیش‌ساخته شرکت ACER موجود باشد و در بازار به صورت جداگانه برای فروش عرضه نشود، اما اگر این شرکت آن را در بخش DIY ارائه دهد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت آن همانطور که اخیرا توسط کمپانی AMD اعلام شده بود، در حدود ۵۴۹ دلار آمریکا باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.