اپل لیست بهترین برنامه و بازی های اپ استور ۲۰۲۲ را منتشر کرد

دهمین رویداد جوایز سالانه اپل اپ استور یا همان Apple App Store awards برگزار شده و بهترین برنامه و بازی سال ۲۰۲۲ که توسط تیم تحریریه اپ استور انتخاب شده‌اند، به صورت عمومی معرفی شده‌اند. دسته بندی‌های این رویداد شامل بهترین برنامه‌ها و بازی‌ها برای iPhone، iPad، Mac و Apple TV می‌باشد. ما همچنین برندگان برنامه Apple Watch سال، بازی Apple Arcade سال و پنج برنده Cultural Impact را نیز در این بین داریم داریم.

BeReal آیینه‌ی روزمرّگی‌های واقعی کاربران

BeReal را می‌توان برنده بزرگ برنامه‌های آیفون در سال ۲۰۲۲ دانست. یک برنامه شبکه اجتماعی، که به کاربران امکان می‌دهد روزی یک بار عکسی از سلفی و دوربین عقب خود به اشتراک بگذارند. وقتی عکس روزانه شما پست شد، می‌توانید کارهایی که دوستان انجام می‌دهند را از پست‌هایشان ببینید. برنامه‌ای که از ابتدا با هدف مقابله با فضای فانتزی اینستاگرام و تیک تاک عرضه شد.

BeReal

Apex Legends Mobile یک بتل‌رویال تمام عیار

بازی Apex Legends Mobile EA به عنوان بهترین بازی آیفون سال ۲۰۲۲ شناخته شده است. یک شوتر بتل رویال مبتنی بر استراتژی، با شخصیت‌های افسانه‌ای سری Apex Legends را به یک تجربه چندنفره موبایل می‌آورد. تجربه‌ای که چیزی از نسخه PC آن کم ندارد.

Apex Legends Mobile

Gentler Streak بهترین برنامه برای اپل واچ

Gentler Streak اپلیکیشن سال اپل واچ است. هدف این برنامه رفاهی کمک به کاربران برای تعادل تناسب اندام و استراحت است.

Gentler Streak

GoodNotes 5 بهترین رابط برای ابزار Apple Pencil

GoodNotes 5 عنوان اپلیکیشن سال اپل را به خود اختصاص داد. این یک برنامه یادداشت برداری است که پشتیبانی از Apple Pencil، ابزارهای همکاری و نشانه گذاری PDF را ارائه می دهد.

Apple Pencil

Moncage بهترین بازی برای iPad

Moncage بهترین بازی iPad در سال است. این یک برداشت تازه از ژانر ماجراجویی پازل است که با تمام سطوح در داخل یک مکعب اسرارآمیز با طراحی‌های منحصر به فرد برای هر سطح اتفاق می‌افتد. یک بازی که می‌تواند به خوبی تمام هوش و حواس بازیکن را متوجه خود کند.

Moncage

با MacFamillyTree 10 شجره نامه خاص خود را داشته باشید

MacFamillyTree 10 به عنوان اپلیکیشن برتر مک سال شناخته شده است. این یک برنامه درواقع یک نرم افزار شجره نامه است که به کاربران امکان می‌دهد درختان خانوادگی تولید کنند و نمودارها، آمار، عکس‌ها و کلیپ‌های صوتی را اضافه کنند.

MacFamillyTree

Inscryption بهترین بازی مک

Inscryption بهترین بازی سال برای مک شناخته شده است. این بازی یک تجربه ماجراجویی مبتنی بر کارت عمیق با پیچ و تاب‌های غافلگیرکننده را ارائه می‌دهد و بازیکن را غرق در خود می‌کند.

Inscryption

ViX یک برنامه برای سرگرمی در اوقات فراغت

ViX اپلیکیشن سال Apple TV است. این برنامه در واقع پلتفرمی است که مجموعه بزرگی از فیلم‌های اسپانیایی، برنامه‌های تلویزیونی و ورزش‌های زنده را در یک برنامه به ارمغان می‌آورد.

El Hijo بهترین بازی برای Apple TV

El Hijo از توسعه دهنده HandyGames، بهترین بازی Apple TV است. این بازی مخفی کاری که در غرب وحشی اتفاق می‌افتد، ماجراهای یک پسر بچه یتیم شش ساله را دنبال می کند که در چالش های زندگی حرکت می‌کند.

El Hijo

شما می‌توانید لیست کامل بهترین برنامه و بازی اپ استور در سال ۲۰۲۲ را را در اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.