افزایش دو برابری سفارش گوشی تاشو سامسونگ توسط مشتریان سازمانی

سامسونگ در فروش گوشی‌های هوشمند خود به مشتریان سازمانی کاملا موفق ظاهر شده است، مشتریانی که معمولا به صورت عمده خرید می‌کنند. به عنوان مثال، ۷۴۰ هزار گلکسی XCover Pro که به والمارت فروخته بود، همگی جایگزین اسکنرهای دستی و واکی تاکی در طبقه‌های مختلف فروشگاه شد. اما اکنون یک دسته جدید در بین کاربران تجاری محبوبیت پیدا کرده است، گوشی تاشو! به گزارش gsmarena، شرکت سامسونگ فاش کرده است که بین ژانویه و اکتبر سال جاری (دی ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۱) نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱، توانسته ۱۰۵ درصد گوشی تاشو بیشتری را به مشتریان سازمانی خود بفروشد، آماری که به خوبی نشان‌دهند‌ه‌ی افزایش دوبرابری سفارش است. ضمن اینکه به نظر می‌رسد که این گلکسی Z Fold4 است که برنده بزرگ است.

صفحه نمایش بزرگ و قابلیت چند وظیفه‌ای دلیل این استقبال است

همه چیز به صفحه نمایش داخلی بزرگ مربوط می‌شود، متخصصان باید به صورت همزمان به تعداد زیادی از داده‌های متنوع نگاه کنند و چندین برنامه را همزمان انجام دهند و بسیاری از این برنامه‌ها از فرم فاکتور Z Fold4 پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال، Bloomberg Professional اپلیکیشنی است که توسط متخصصان سرمایه گذاری مانند معامله گران، تحلیلگران و مدیران پورتفولیو استفاده می‌شود. آن‌ها می‌توانند به سرعت از چت در بلومبرگ فوری بر روی صفحه نمایش به مشاهده اخبار، داستان‌ها و داده‌های بازار به صورت هم‌زمان بر روی صفحه نمایش بزرگ داخلی بروند.

galaxy Zfold

از دیگر برنامه‌های مورد استفاده می‌توان به DocuSign اشاره کرد که در صنعت بسیار محبوب است – ۲۴ شرکت از ۲۵ شرکت برتر Fortune 500 از خدمات آن استفاده می‌کنند. این برنامه از اندروید ۱۲L پشتیبانی می‌کند که برای نمایشگرهای بزرگتر و چند وظیفه‌ای بهینه شده است. حرفه ای‌ها می‌توانند یک سند را از سرویس گیرنده ایمیل به DocuSign بکشند و رها کنند، سپس به راحتی با S Pen امضا کنند و آن را به ایمیل برگردانند. حتی در حالت DeX نیز تجربه‌ای شبیه به رایانه شخصی وجود دارد.

DocuSign

ضمن اینکه سامسونگ با IBM iX، که یک شریک طراحی تجربه در IBM Consulting است همکاری می‌کند. این تیم با یک موسسه مالی پیشرو کار کرده تا بتواند تجربه‌ای کامل از تلفن همراه را به ارمغان بیاورد و به کاربران برنامه اجازه دهد داده‌ها را در حالت DeX یا با استفاده از S Pen مشاهده کنند و با آنها تعامل داشته باشند.

IBM Consulting 1

البته در یک سال گذشته گوشی هوشمند تاشو، مخصوصا محصولات سامسونگ در بین کاربران عادی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و میزان تقاضا و سفارش از سوی کاربران عمومی نیز نسبتا خوب بوده است. طبق گفته‌های سامسونگ، در سال جاری تعداد محموله‌های تاشو در سراسر جهان به ۱۶ میلیون عدد خواهد رسید و این یعنی افزایش ۷۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱، ضمن اینکه آنها پیش‌بینی کرده‌اند این رقم برای سال آینده ۲۶ میلیون خواهد رسید.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.