اُباک چیست و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

با ارزش ترین دارایی ها در کسب و کار

در سال ۲۰۱۷، اکونومیست مقاله ای با عنوان “با ارزش ترین منبع جهان نفت نیست، بلکه داده است” را منتشر کرد. صرف نظر از اندازه کسب و کار شما، داده های شما احتمالاً یکی از بزرگترین دارایی های شرکت شما است. داده ها به صاحبان کسب و کارها و کارمندان کمک می کند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند، آگاهانه تصمیم بگیرند و دید کاملی از کسب و کار داشته باشند.

در دنیایی زندگی می کنیم که داده ها اهمیت زیادی دارند و بیشتر مردم خواسته یا ناخواسته با داده ها سر و کار دارند. این داده ها می تواند هر نوع اطلاعاتی باشد، از جمله اطلاعات شخصی، بانکی، داده های شرکتی و سازمانی، پزشکی و موارد دیگر. همه ی این داده ها جز دارایی های ما به حساب می آیند پس توجه به حفاظت از آن ها، خیلی مهم است.

داده های حساس، به داده هایی گفته می شوند که نیاز است از آن ها در برابر دسترسی های غیر مجاز، محافظت کرد. چرا؟ چون می خواهیم آسیب های احتمالی ای که از افشای آن ها، برایتان رخ می دهد را به حداقل برسانیم.

سیستم های الکترونیکی که در کسب و کارها مورد بهره برداری قرار می گیرند، با انواع داده های حساس و محرمانه کار می کنند. سیستم هایی که داده ها را اداره می کنند باید به بهترین روش ممکن مراقبت شوند. وقتی پای کسب و کار و فعالیت در هر سطحی مطرح باشد، تمام داده ها، داده های مهم هستند. در نتیجه امنیت این داده ها بدون توجه به اندازه آن برای هر کسب و کاری ضروری است.

در حالی که تعاملات بین کسب و کارها، مشتریان و کارمندان گسترش می یابد و چند برابر می شود، موضوع امنیت برای هر یک از طرفین درگیر، ضروری و حیاتی تر می شود. چه در حال اجرای یک تجارت دیجیتال مارکتینگ یا فروش محصولات به صورت آنلاین باشید و چه درحال استفاده از نرم افزارهای حسابداری و مالی، انبار و .. باشید؛ مدیریت اطلاعات حساس مشتریان و کارکنان خود نیازمند بکار گیری روش هایی است تا برای طرفین کسب و کار اطمینان خاطر کافی را فراهم سازد.

اُباک چیست و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

اُباک چیست و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

چگونه می شود از این داده ها محافظت کرد؟

تحقیقات موسسه تحلیلی-آماری IDC (international data corporation) نشان می‌دهد که ۵۴ درصد از سازمان‌ها در سه سال گذشته با یک مشکل امنیتی غیرقابل بازیابی برای داده‌ها مواجه شدند. تهدیدات سایبری در هر مرحله ای وجود دارند. خواه خودکار، خارجی یا داخلی باشند. مجرمان سایبری ماهرتر می شوند. روش های خود را بهبود می بخشند و از ابزارهای پیچیده تر از همیشه استفاده می کنند.

به همین دلیل و بسیاری دلایل دیگر، کسب و کار شما باید جلوتر از بروز هرگونه تهدید و آسیبی فکر کند. به یاد داشته باشید که نقض داده نه تنها شرکت های بزرگ بلکه شرکت های کوچکتر را نیز ممکن است تحت تأثیر قرار دهد. در اینجا چند نکته حیاتی وجود دارد که به یاری شما می آید تا داده های شرکت خود را نجات دهید و مطمئن شوید که شهرت نام تجاری شما محافظت می شود.

  • از راه حل رمزگذاری و امنیت ایمیل استفاده کنید.
  • از داده های ضروری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • یک سیاست امنیتی و رفتار مناسب با احتیاط ایجاد نمایید.
  • تیم خود را آموزش و تربیت کنید.
  • سیستم ها و نرم افزارها را به روز نگه دارید.

از میان تمام این موارد، می توان گفت از ضروری ترین روش های محافظت از داده، داشتن یک نرم افزار بازیابی اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان از آن هاست. نکته حائز اهمیت این است که خود نسخه پشتیبان نیز باید محافظت شود و باید از سایر اطلاعات شما جدا باشد. می خواهید بدانید چطور؟ یعنی نسخه ی پشتیبان خود را در جایی خارج از سازمان و یا حدالامکان آن را در چندین فضای ذخیره سازی جداگانه نگهداری نمایید.

بهترین برنامه برای بازیابی اطلاعات

حتی با داشتن بالاترین استانداردها در امنیت سایبری، بهترین فناوری موجود و کارمندان آموزش دیده، باید از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پشتیبان گیری از داده ها بخش مهمی از فرآیند نگهداری و محافظت از داده های شما است. این کار باید به صورت منظم انجام شود و در صورت امکان بکاپ ها در چندین مکان مانند هارد اکسترنال و فضای ذخیره سازی ابری ذخیره شوند.

محصول نرم افزاری اُباک (اباک) به عنوان اولین و تنها نرم افزار پشتیبان گیری داخلی با داشتن مجوزهای امنیتی و زیر نظر سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با دانش بومی دانش آموختگان خبره ی آی‌تی این سرزمین و بدون هیچ نمونه ی مشابه داخلی به عنوان راهکاری برای انتقال داده ها به فضایی امن؛ با شعار بیمه کردن اطلاعات مهم و ارزشمند شما، به بازار عرضه گردید. طراحی ساده ی این نرم افزار منجر شده تا هر شخصی با هر دانشی بتواند به راحتی و بدون مشکل آن را اجرا و مورد بهره برداری قرار دهد.

اُباک (اباک) به سادگی با تعریف تسک هایی برای نرم افزار، تحت عنوان “وظیفه” با انتقال داده های شما به یک فضای ابری امن این امکان را فراهم می کند. تا در سریع‌ترین زمان ممکن در هر جایی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و درصورت لزوم آن را بازیابی کنید. و اگر فضای کافی برای ذخیره سازی وجود نداشت؛ بضورت خودکار اقدام به حذف بکاپ هاب قدیمی نموده تا فضای کافی برای انتقال بکاپ های جدید به مقصد وجود داشته باشد.

اُباک چیست و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

اُباک چیست و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

چرا از نرم افزارهای خارجی استفاده نکنیم؟

از آن جایی که هزینه تهیه نرم افزارهای خارجی بسیار بالا می باشد، برخی از افراد با دانلود نرم افزارهای کرک شده یا غیرقانونی وسوسه می شوند که از این هزینه ها جلوگیری کنند. کرک یا پچ ها، نرم افزاری هستند که از طریق سایتهای اشتراک فایل دزدیده می شود و با استفاده از کد باز کردن سرقت شده یا تولید شده به طور غیرقانونی دسترسی پیدا می کند.

  • هنگامی که یک کاربر نرم افزار کرک شده را دانلود و نصب می کند، این بدافزار مخفی در سیستم می تواند اطلاعات را از سیستم شما سرقت کند. و حتی می تواند بدافزارهای بیشتری را دانلود کند و این مشکل را بدتر می کند.
  • با دانلود نرم افزار غیرقانونی، هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که بعد از نصب این نرم افزار به درستی کار کند.
  • همچنین نمی توانید آپدیت های جدید نرم افزار کرک شده را دانلود کنید. این بدان معنی است که شما نمی توانید از ویژگی های جدید این نرم افزارها بهره مند شوید.
  • چنانچه از سیستم تحت شبکه استفاده می کنید و از طریق نرم افزار کرک شده به امنیت یک دستگاه نفوذ شد، بدافزار می تواند از طریق شبکه ها انتقال پیدا کند.

اُباک (اباک) با برطرف کردن محدودیت هایی که در نرم افزارهای مشابه خارجی وجود داشت، توانست مزیت و برتری نسبت به رقبای خود بدست آورد.

از جمله قابلیت های برتر این نرم افزار:

  • رابط کاربری بسیار ساده و روان
  • ارائه راه حل های جامع مناسب نرم افزار های ایرانی
  • پشتیبانی از تمام روش های پشتیبان گیری (فایل / فولدر / دیتابیس)
  • ارائه راه حل برای پشتیبان گیری از بانک های اطلاعاتی مختلف از جمله SQL Server
  • عدم نیاز به تنظیمات رجیستری
  • ارتباط سریع با کاربر از طریق پیامک / ایمیل و اپلیکیشن
  • قابلیت ذخیره سازی اطلاعات بصورت های مختلف از جمله  local / Network /  ایمیل / FTP و فضای های ابری
  • تجمیع همه قابلیت ها در یک نرم افزار و ارسال همزمان
  • بررسی صحت بکاپ های تهیه شده به روش های مختلف
  • مشخص نمودن کدهای خطا جهت رفع عیوب احتمالی برای جلوگیری از سردرگمی کاربران
  • ارائه خدمات نمایندگی در اقصی نقاط کشور
  • ارائه خدمات پشتیبانی مناسب
  • ارائه سرویس با قابلیت های فراوان با مبلغ بسیار ناچیز

شما در اُباک (اباک) در کنار یک محصول نرم افزاری با محیط کاربری بسیار ساده و روان، با یک تیم قوی برای پشتیبانی از این محصول نرم افزاری همراه خواهید شد که به عنوان یک مشاور و راهنما همیشه در دسترس بوده و جهت ارائه خدمات پشتیبانی و به روز رسانی نرم افزار، کانال های ارتباطی مختلفی برای مخاطبین خود ایجاد نمود تا پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان اُباک تماس (۰۲۱-۸۸۰۵۵۰۰۹) بگیرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.