اولین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی شدند!

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در ماه اکتبر به عنوان جدیدترین تراشه قدرتمند گوشی‌های هوشمند معرفی خواهد شد. اولین سوالی که در ذهن اکثر طرفداران تکنولوژی اتفاق می‌افتد این است که کدام گوشی‌ها قرار است این تراشه را برای اولین بار دریافت کنند.

طبق اطلاعات فاش شده توسط یک منبع مطمئن، ظاهرا شیائومی قراردادی انحصاری با سازنده تراشه دارد تا ابتدا از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده کند؛ بنابراین، اولین دو دستگاهی که از تراشه جدید استفاده می‌کنند شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو خواهند بود. بعد از شیائومی گوشی‌های OnePlus 13 و iQOO 13 این تراشه را دریافت خواهند کرد. در حالی که ترتیب دقیق عرضه ممکن است از سال گذشته تغییر کرده باشد، این گوشی‌ها لیستی هستند که قبلا به بیرون درز پیدا کرده‌اند.

snap dragon 8 gen4

OnePlus 12، iQOO 12، Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro نیز جزو اولین گوشی‌هایی بودند که از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کردند. عرضه‌های جهانی برای Xiaomi 15، OnePlus 13 و iQOO 13 ممکن است طبق سنت همیشه به مدت چند هفته از عرضه عقب بیفتد. همچنین به خاطر داشته باشید که Xiaomi 14 Pro هرگز عرضه جهانی نشد؛ بنابراین ممکن است همین اتفاق برای جانشین آن نیز رخ دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.