اولین اطلاعات رسمی از بازی کنسل‌شده Project Q منتشر شد

اولین اطلاعات رسمی از بازی کنسل‌شده Project Q توسط شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) منتشر شد.

شرکت Ubisoft با انتشار اطلاعات کمی به خبرگزاری‌های حوزه بازی‌های رایانه‌ای، اعلام کرد که ساخت بازی Project Q به طور رسمی متوقف شده است. البته خبرگزاری VGC ادعا می‌کند که Project Q اولین بار در ماه آوریل سال گذشته، با انتشار تصویری مرموز از محیط بازی معرفی شده بود.

در آن زمان، نسخه بتای بازی Project Q توسط تیم خبرگزاری VGC مشاهده شد و سپس آن‌ها پروژه مزبور را «یک بازی آرنا شوتر تیم‌-محور نوآورانه و مدرن» توصیف کردند.

شباهت بازی کنسل‌شده Project Q به Fortnite

خبرنگاران، بازی کنسل‌شده Project Q را به بازی پرطرفدار Fortnite تشبیه کردند. اما «یوبی سافت» پیش‌تر گفته بود که Project Q یک بازی بتل رویال نیست. «یوبی سافت» با ارسال پیامی به خبرگزاری Insider Gaming، خبر رسمی کنسل‌شدن بازی Project Q را تائید کرد:

ما می‌توانیم اکنون تائید کنیم که دیگر از توسعه عنوان Project Q به منظور تمرکز روی پروژه‌های مهم پشتیبانی نخواهیم کرد. اعضای تیم توسعه‌دهنده عنوان Project Q به سایر استودیوهای شرکت منتقل شده‌اند.

شرکت Ubisoft هفته گذشته تائید کرد که ۳ عنوان رونمایی‌نشده خود را کنسل کرده و قصد دارد تمرکزش را روی فرانچایزهای بزرگ و خدمات بخش آنلاین معطوف کند. تصمیم اخیر شرکت «یوبی سافت» به دلیل فروش ناامید‌کننده ۳ بازی در روزهای تعطیلی کریسمس بوده است. هنوز مشخص نیست که Project Q یکی از همان ۳ بازی رونمایی‌نشده Ubisoft بوده است یا خیر.

بازی کنسل‌نشده Project Q

لازم به ذکر است که شرکت Ubisoft یک بازی معرفی‌نشده دیگر با نام Project U دارد که توسط استودیو Ubisoft Annecy در حال توسعه است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.