اولین آپدیت بازی Diablo 4 منتشر شد

اولین آپدیت بازی Diablo 4 منتشر شد

دیابلو ۴ (Diablo 4) هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است ولی بلیزارد اولین به روزرسانی بازی را منتشر کرده و جزئیاتی از آن را با ما به اشتراک گذاشته است. 

لانچ نهایی Diablo 4 هفته آینده صورت می‌گیرد، اما خریدارهای نسخه آلتیمیت یا دیلاکس از ۲ روز پیش به بازی دسترسی پیدا کرده‌اند. این شرکت اعلام کرده با آپدیت اول بازی در دو کلاس روگ (Rogue) و جادوگر (Sorcerer) تغییراتی ایجاد خواهد کرد و میزان سلامتی دشمنان را نیز تغییر می‌دهد. 


مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

با این وجود تمرکز اصلی به روزرسانی اول دیابلو ۴ روی سرورها قرار دارد و یک هات‌فیکس برای برطرف کردن مشکلات فنی بازی در این زمینه محسوب می‌شود. با نصب این آپدیت پس از مجهز کردن شخصیت خود به سپر شعله‌ای (Flame Shield) برای کلاس جادوگر، کول‌داون آن به صورت خودکار فعال می‌شود. 

بازی Diablo 4بازی Diablo 4

همچنین پس از اتمام انرژی Inner Sight از کلاس روگ، ۴ ثانیه زمان نیاز خواهد بود تا یک دشمن دیگر علامت دار شود. همچنین کول‌داون قابلیت Shout Skill نیز با این آپدیت کاهش پیدا می‌کند و میزان سلامتی دشمنان در اواخر بازی بیشتر می‌شود. انتظار می‌رود که بلیزارد روی یک به روزرسانی دیگر برای لانچ نهایی Diablo 4 نیز کار کند. 

Diablo 4 در روز ۱۶ خرداد برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. نمرات این عنوان نیز منتشر شده و می‌توانید آن‌ها را از اینجا مشاهده کنید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2بررسی بازی Overwatch 2


بازی اسپایدرمن ۲ – تمام رازها و تئوری هایی که ازش میدونیم

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.