انویدیا پیشتاز فناوری‌های هوش مصنوعی در کامپیوتکس ۲۰۲۴

NVIDIA CEO Jensen Huang Computex 2024 Keynote 728x376 1

انویدیا اعلام کرد که جنسن هوانگ، مدیرعامل این شرکت، سخنرانی کلیدی خود را در کامپیوتکس ۲۰۲۴ در تاریخ ۲ ژوئن در تایپه ارائه خواهد داد. نکته جالب توجه این است که انویدیا تصمیم گرفته به جای سخنرانی افتتاحیه کامپیوتکس، یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از این رویداد برگزار کند.

سال گذشته، جنسن هوانگ سخنرانی افتتاحیه کامپیوتکس ۲۰۲۳ را ارائه داد اما امسال، لیزا سو، مدیرعامل AMD، میزبان سخنرانی افتتاحیه کامپیوتکس ۲۰۲۴ خواهد بود و پت گلسینگر، مدیرعامل اینتل، نیز سخنرانی کلیدی شرکت خود را ارائه خواهد داد. سخنرانی AMD در تاریخ ۳ ژوئن (۹:۳۰ تا ۱۱:۰۰) و سخنرانی اینتل در تاریخ ۴ ژوئن برگزار خواهد شد.

سخنرانی کلیدی جنسن هوانگ در تاریخ ۲ ژوئن ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت تایوان (۴ صبح به وقت اقیانوس آرام) در مرکز ورزشی NTU برگزار می‌شود. ثبت نام برای شرکت در این سخنرانی اکنون آغاز شده است. شرکت در این رویداد رایگان بوده و به صورت زنده نیز پخش خواهد شد.

انتظارات از سخنرانی کلیدی انویدیا در کامپیوتکس ۲۰۲۴

انتظار می‌رود در سخنرانی کلیدی انویدیا در کامپیوتکس ۲۰۲۴، بیشتر در مورد هوش مصنوعی صحبت شود. سال گذشته، انویدیا نقشه راه GPU خود را به همراه مشارکت‌های جدید ارائه داد و ما شاهد برخی فناوری‌های جدید مانند مدل ACE (Avatar Cloud Engine) بودیم.

امسال، انتظار می‌رود نوآوری‌های بیشتری در زمینه هوش مصنوعی از سوی انویدیا ارائه شود. اما برای کسانی که منتظر کارت‌های گرافیکی جدید گیمینگ هستند، هنوز کمی زود است. انویدیا در حال آماده سازی GPU های نسل بعدی GeForce RTX 50 موسوم به “Blackwell” است اما احتمالاً این محصولات در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهند شد.

شایعات فعلی حاکی از برنامه عرضه GeForce RTX 5090 و RTX 5080 در فصل چهارم سال ۲۰۲۴ هستند، بنابراین در این سخنرانی نباید انتظار زیادی در زمینه گیمینگ داشته باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.