استودیو People Can Fly پروژه نقش‌آفرینی Project Dagger را کنسل کرد

استودیو توسعه‌دهنده People Can Fly پروژه نقش‌آفرینی کوآپ خود تحت نام رمزی Project Dagger را کنسل کرد. گفته می‌شود این سازنده قصد داشت بازی Project Dagger را به صورت مستقل و بدون دخالت «تیک-تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive) منتشر کند.

به نقل از کاربر MauroNL در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، ناشر و توسعه‌دهنده لهستانی به سرمایه‌گذاران خود گفته است که کار روی بازی Project Dagger را در روز ۱۷ فروردین (۵ آوریل) متوقف کرده است. گویا استودیو People Can Fly پس از ارزیابی مجدد ظرفیت و پتانسیل تجاری آن، تصمیم به لغو بازی Project Dagger گرفته است.

پروژه Project Dagger

ضرر مالی استودیو People Can Fly به دلیل لغو پروژه Project Dagger

انتظار می‌رود این لغو پروژه به میزان ۱۶.۹ میلیون دلار بر نتیجه مالی مستقل People Can Fly برای سال ۲۰۲۳ و ۱۹.۷۵ میلیون دلار بر نتیجه مالی تلفیقی آن تأثیر منفی بگذارد. سازنده بازی‌های Gears of War: Judgement، Painkiller و Outsiders قصد داشته بازی مذکور را به صورت مستقل توزیع کند؛ چراکه ناشر Take-Two Interactive در سال ۲۰۲۲ این پروژه را کنار گذاشت.

گفتنی است بازی Project Dagger یک اثر نقش‌آفرینی دونفره (Co-Op) مبتنی بر مبارزات تن‌به‌تن بود. شعبه نیویورک People Can Fly که متشکل از ۵۰ کارمند بوده، به صورت متمرکز روی توسعه این پروژه کار می‌کردند. استودیو People Can Fly برنامه داشت عنوان Project Dagger را در بازه زمانی سال‌های ۲۰۲۵ – ۲۰۲۶ روانه بازار کند. در ژانویه امسال، استودیو People Can Fly بیش از ۳۰ بازی‌ساز را اخراج کرد که روی یک پروژه معرفی‌نشده از شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) کار می‌کردند.

نظر شما درباره لغو بازی Project Dagger توسط استودیو People Can Fly چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.