انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی فیروزآباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جایدشت ایجاد شده است گفت: در مجموع در این این شهرک ها و نواحی صنعتی، تعداد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.

به گزارش سینا پرس فارس، سید مسعود عظیمی امروز، ۴ اردیبهشت ماه در بازدید میدانی از شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه هم اکنون شهرک های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه گذار است گفت: فعال سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ۵۵ واحد تولیدی ،صنعتی بهره بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است گفت: توسعه اراضی شهرک های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت ها ، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا درحال انجام است، تصریح کرد: این طرح ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن بعنوان یک قطب صنعتی دارد گفت: از واحدهای صنعتی مطرحی که هم اکنون مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان و اشتغال ۶۰نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.

نوشته انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی فیروزآباد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.