انتصاب معاون رئیس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

با تبدیل حکم سرپرستی دکتر ابراهیمی به‌عنوان معاون رئیس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی براساس مصوبه هیأت امناء این نهاد، با تبدیل حکم سرپرستی، دکتر ابراهیمی را  به مدت سه سال به‌عنوان معاون رئیس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

احتراماً، با عنایت به تعهد و شایستگی جنابعالی و براساس مصوبه یکصدوشصت‌وهفتمین جلسه هیأت امناء مورخ ۱۴ / ۱۲ /۱۴۰۲، بدینوسیله ضمن تشکر از خدمات شایسته شما، به‌موجب این حکم برای مدت سه سال به‌عنوان «معاون رئیس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود تمامی مساعی خویش را به‌منظور توسعه و ارتقاء بیش‌ازپیش فعالیت‌های آن سازمان در جهت هدایت، برنامه‌ریزی و نظارت بر کلیه فعالیت‌های پارک‌ها و مراکز رشد، شرکت‌ها و مؤسسات جهاددانشگاهی به کار ببندید.

شایان ذکر است نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای آن سازمان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

نوشته انتصاب معاون رئیس جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.