انتصاب سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای جهاددانشگاهی

طی حکمی از سوی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای این نهاد منصوب شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، امروز یکشنبه (۲۰ اسفندماه۱۴۰۲) دکتر فتاح فتاحی با حکم دکتر سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای این نهاد منصوب شد.

در بخشی از این حکم انتصاب  آمده است:
انتظار دارم برنامه محور، دانش مدار و حرفه ای با تکیه بر اخلاص، روحیه جهادی، انرژی جوانی، رویکرد تحول آفرین و تعامل هم‌افزا با جهادگران شبکه جهاددانشگاهی و کلیه کنشگران مرتبط با مسائل حقوقی و امور قراردادهای این نهاد، حداکثر تلاش جهادی خود را در ارتقا و بهبود مستمر بهداشت حقوقی و قضایی، استقرار نظامات پیشکنشانه، تقویت دیپلماسی حقوقی با نهادهای حاکمیتی ذیصلاح و شرکا و رقبای راهبردی و همچنین توسعه مزیت‌های این نهاد در انعقاد قراردادهای با میزان خطرپذیری قابل کنترل، تشکیل و توسعه بانک‌های اطلاعاتی مورد نیاز، شبکه سازی خبرگان حقوقی جهاد و تعالی و توانمندسازی آنان، طراحی سازوکار مطلوب شناسایی تغییر و تحولات محیطی تاثیرگذار بر تصمیمات ارکان نهادی و مدیران ارشد جهاد دانشگاهی و حساس سازی لازم نسبت به موضوعات راهبردی و تدوین و تقدیم پیشنهادات اصلاحی و انجام به‌هنگام و مطلوب کلیه امور محوله، به کار گرفته و گزارشات ادواری و مستمر از اقدامات صورت پذیرفته را ارائه نمایید. إن‌شاءالله.

مسلم است که ادامه توفیق خدمت در این سِمَت، مشروط به تداوم تقیُّدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مجاهدت برای تحقق اهداف جهاددانشگاهی خواهد بود.

گفتنی است؛ دکتر فتاحی دانش آموخته مقطع دکتری از دانشگاه فردوسی مشهد، وکیل پایه یک قوه قضائیه است که پیش از این معاون حقوق عامه و سنجش و ارزیابی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه بوده و در نهاد ریاست جمهوری، دادگستری استان تهران، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت های تابعه شرکت ملی مس ایران دارای سوابق فعالیت حقوقی است.

وی همچنین تدریس در دانشگاه‌های تربیت مدرس و شهید چمران اهواز را در کارنامه خود دارد.

دکتر آقاسیدی در نامه دیگری از زحمات و خدمات ارزشمند حبیب اله قلعه نویی مدیرکل پیشین این دفتر در طول مدت تصدی مدیر کلی دفتر امور حقوقی و قراردادها قدردانی کرد.

نوشته انتصاب سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای جهاددانشگاهی اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.