الکترونیک آرتز ساخت بازی اول شخص Mandalorian را کنسل کرد

طبق تازه‌ترین گزارش، شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) ساخت بازی شوتر اول شخص «جنگ ستارگان» (Star Wars) از استودیو «رسپاون اینترتینمنت» (Respawn Entertainment) را کنسل کرده است. رسانه «اینسایدر-گیمینگ» (Insider-gaming) قبلاً گزارش داده بود این پروژه مربوط به «مندلورین» (Mandalorian) بوده ست.

شرکت «الکترونیک آرتز» در روزهای گذشته حدود ۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد و توسعه بازی‌های لایسنس‌شده را به حداقل رساند. این اقدام منجر به توقف تولید بازی شوتر اول شخص «مندلورین» (Mandalorian) شد.

بازی Mandalorian

دلیل کنسل شدن ساخت بازی Mandalorian توسط شرکت EA

شرکت EA مدتی است که روی توسعه بازی‌های لایسنس کار نمی‌کند. این شرکت در سال‌های گذشته ایده ساخت بازی Star Wars Battlefront 3 را رد کرد تا بیشتر روی تولید محتوا برای بازی Battlefield متمرکز شود. سران EA همچنین قرارداد خود را با سازمان «فیفا» (FIFA) فسخ کردند تا عناوین شبیه‌ساز فوتبال را با اسم دیگری (EA Sports FC) روانه بازار کنند. گفته می‌شود به دلیل هزینه‌های سرسام‌آور دریافت لایسنس، شرکت EA به ساخت بازی Battlefront 3 چراغ سبز نشان نداده است.

اقدام شرکت «الکترونیک آرتز» قطعاً یک شوک بزرگ برای کسانی است که روی پروژه «مندلورین» کار می‌کردند؛ گفتنی است استودیو Respawn چندین مرحله از بازی را تکمیل کرده بود. شرکت مذکور قبلاً توسعه بازی‌های Titanfall 3 و Titanfall Legends از طرف استودیو «رسپاون» را کنسل کرده بود.

به گفته منابع، بازی استودیو «رسپاون» پیرامون یک شکارچی جایزه‌بگیر «ماندلورینی» بوده که برای گرفتن جوایز در سراسر کهکشان سفر می‌کند. رسانه‌های خبری این بازی را «بسیار سریع» توصیف کردند و افرادی که بازی را به شیوه‌های خاص جلو ببرند، پاداش دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، سیستم سلامت بازیکن عمدتاً بر اساس کشتارهای متوالی بازیابی می‌شود. باید منتظر ماند و دید چه اطلاعات دیگری از بازی کنسل شده «مندلورین» به بیرون درز می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.